پژوهشگران برتر معرفی شدند

با حضور وزیر علوم پژوهشگران برتر معرفی شدند در هفدهمین جشنواره تجلیل از پژوهشگران و فناوران برگزیده با حضور وزیر علوم از ۱۱۶ پژوهشگر برتر کشور تقدیر شد. به گزارش مهر، در هفدهمین جشنواره تجلیل از پژوهشگران و فناوران برگزیده از ۱۸ پژوهشگر برتر دانشگاه‌ها و مراکز پژوهشی و ۳ پژوهشگر برتر دستگاه‌های اجرایی تجلیل […]

با حضور وزیر علوم

پژوهشگران برتر معرفی شدند

در هفدهمین جشنواره تجلیل از پژوهشگران و فناوران برگزیده با حضور وزیر علوم از ۱۱۶ پژوهشگر برتر کشور تقدیر شد.

به گزارش مهر، در هفدهمین جشنواره تجلیل از پژوهشگران و فناوران برگزیده از ۱۸ پژوهشگر برتر دانشگاه‌ها و مراکز پژوهشی و ۳ پژوهشگر برتر دستگاه‌های اجرایی تجلیل شد.

همچنین در این مراسم از ۵ فناور برتر کشور نیز تجلیل شد.

عباسعلی‌خدادادی از دانشگاه تهران، سیدمحمدعلی رضوی از دانشگاه فردوسی مشهد، عبدا…سلیمی از دانشگاه کردستان، محمدجلال‌عباسی‌شوازی از دانشگاه تهران، پرویزاولیا از دانشگاه شاهد، مسعودرضایی از دانشگاه تربیت مدرس، غلامحسین مظلومی از دانشگاه بوعلی سینا همدان، محمدرضامحمدی از دانشگاه علوم پزشکی تهران، علیرضامرادی از دانشگاه خوارزمی، احمدارزانی از دانشگاه صنعتی اصفهان، امیرنیاسری از دانشگاه تهران، رامین‌صادقی از دانشگاه علوم پزشکی مشهد و نیاز محمدمحمودی از مؤسسه علوم و فناوری رنگ و پوشش به عنوان پژوهشگران برتر دانشگاه‌ها و مراکز پژوهشی کشور معرفی و تقدیر شدند.

همچنین رضا‌مصیبی‌بهبهانی از وزارت نفت، محمدرضادهشیری از وزارت امورخارجه و فریبرزعباسی از سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی به عنوان ۳ پژوهشگر برتر دستگاه‌هایی انتخاب شدند.

 

ابوالفضل‌میرحسینی از پارک علم و فناوری استان یزد، مصطفی‌ملک‌جعفریان از پارک علم و فناوری خراسان‌رضوی، علیرضامنفرد از دانشگاه یاسوج، مسعودریاضی از پارک علم و فناوری فارس، هیواخالدی از شرکت ملی گاز ایران به عنوان فناوران برتر در این مراسم معرفی و تجلیل شدند.