آغاز پخش زنده ویدیویی اینستاگرام

آغاز پخش زنده ویدیویی اینستاگرام اینستاگرام پس از ارایه خدمات پخش زنده ویدیویی برای گروهی از کاربران به‌طور آزمایشی این قابلیت را در آمریکا در دسترس همه علاقه‌مندان قرارداده است. به گزارش فارس به نقل از ورج، کاربران برای استفاده از این خدمات صرفاً باید در بخش Stories دوربین گوشی را فعال کنند و تعقیب‌کنندگان […]

آغاز پخش زنده ویدیویی اینستاگرام

اینستاگرام پس از ارایه خدمات پخش زنده ویدیویی برای گروهی از کاربران به‌طور آزمایشی این قابلیت را در آمریکا در دسترس همه علاقه‌مندان قرارداده است.

به گزارش فارس به نقل از ورج، کاربران برای استفاده از این خدمات صرفاً باید در بخش Stories دوربین گوشی را فعال کنند و تعقیب‌کنندگان هم می‌توانند با بازکردن بخش live در محیط این برنامه از ویدیوهای در حال پخش مطلع شوند.

این ویدیو‌ها تنها در زمان پخش زنده در دسترس و قابل مشاهده هستند و پس از آن ذخیره نمی‌شوند و این تفاوت اصلی خدمات پخش زنده اینستاگرام در مقایسه با فیس‌بوک و دیگر برنامه‌های اجتماعی ارایه دهنده این خدمات است.

همچنین بخشی موسوم به Top Live در بخش جستجو یا Explore اینستاگرام در نظر گرفته شده که کاربران با مراجعه به آن می‌توانند محبوب‌‌ترین ویدیوهای زنده در حال پخش را مشاهده و یکی از آنها را در هر لحظه برای مشاهده انتخاب کنند. این ویدیو‌ها هم بعد از اتمام پخش دیگر در دسترس نخواهند بود.

 

خدمات یاد شده هم بر روی گوشی‌های اندرویدی و هم بر روی آیفون برای علاقه‌مندان قابل استفاده خواهد بود و البته کاربران برای استفاده از ان باید برنامه اینستاگرام خود را به روز کنند.