۳۹۸۴ مناقصه – شرکت پایانه‌های نفتی ایران – تعویض خط لوله ۳۰ اینچ ورودی مخازن

آگهي فراخوان عمومي ارزیابی‌کیفی مناقصه‌گران؛ مناقصه شماره م.ع.پ/۰۲۸/۱۴۰۲ به شماره سامانه ستاد ۲۰۰۲۰۹۱۶۴۵۰۰۰۱۴۰ شرکت پایانه‌های نفتی ایران (سهامی خاص) در نظر دارد انجام خدمات موضوع مناقصه را با در نظر گرفتن شرایط کلی زیر و از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد)، به‌صورت فراخوان عمومی ارزیابی‌کیفی مناقصه‌گران به مناقصه گر واجدشرایط واگذار نماید: الف کلیه […]

آگهي فراخوان عمومي ارزیابی‌کیفی مناقصه‌گران؛ مناقصه شماره م.ع.پ/۰۲۸/۱۴۰۲ به شماره سامانه ستاد ۲۰۰۲۰۹۱۶۴۵۰۰۰۱۴۰

شرکت پایانه‌های نفتی ایران (سهامی خاص) در نظر دارد انجام خدمات موضوع مناقصه را با در نظر گرفتن شرایط کلی زیر و از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد)، به‌صورت فراخوان عمومی ارزیابی‌کیفی مناقصه‌گران به مناقصه گر واجدشرایط واگذار نماید:

الف کلیه مراحل برگزاری فراخوان از دریافت و تحویل اسناد فراخوان تا تهیه فهرست مناقصه‌گران دارای صلاحیت، ارائه پیشنهاد مناقصه‌گران و گشایش پاکت‌ها از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) به آدرس www. setadiran.ir انجام خواهد شد و لازم است مناقصه‌گران در صورت عدم عضویت قبلی، مراحل ثبت‌نام در سایت مذکور و دریافت گواهی امضاء الکترو نیکی را جهت شرکت در فراخوان محقق سازند. خاطرنشان می‌سازد به‌موجب بخشنامه وزارت صمت امکان ثبت‌نام بر خط رایگان در این سامانه جهت کلیه مناقصه‌گران فراهم می‌باشد.

شماره تماس سامانه ستاد در تهران جهت انجام مراحل عضویت در سامانه ۱۴۵۶-۰۲۱ و اطلاعات تماس دفاتر ثبت‌نام در سایر استان‌ها، در سایت سامانه (www.setadiran.ir) بخش “ثبت‌نام / پروفایل تأمین‌کننده/مناقصه گر” موجود است.

ب) نوع فراخوان: مناقصه‌عمومی توأم با ارزیابی‌کیفی جهت انتخاب مناقصه گر واجدشرایط به‌منظور انجام خدمات موضوع مناقصه / یک مرحله‌ای

ج) نام و نشانی دستگاه مناقصه‌گزار: تهران، خیابان پاسداران، بالاتر از برج سفید، خیابان شهید حجت سوری (نیستان هفتم)، پلاک ۱۱، شركت پایانه‌های نفتی ایران (سهامی خاص)

د) موضوع مناقصه: تعویض خط لوله ۳۰ اینچ ورودی مخازن ۹ تا ۱۲ شرکت پایانه‌های نفتی ایران واقع در جزیره خارگ

ه) شرح مختصر پروژه: هدف از اجرای پروژه انجام عملیات تعویض خط لوله ۳۰ اینچ ورودی مخازن ۹ تا ۱۲ شرکت پایانه‌های نفتی ایران در جزیره خارگ از قبیل برشکاری، جوشکاری، بلاستینگ، رنگ‌آمیزی،، تعویض و ترمیم لوله‌ها، جداسازی و نصب شیر، تخریب بتن و خاکبرداری زیر خطوط، ساخت سازه‌های فلزی و سایر عملیات مکانیکی و ابنیه می‌باشد

و) نوع و مبلغ تضمین شرکت در فرآیند ارجاع کار، تضمین انجام تعهدات و حسن انجام کار:  ارائـه تضمین شرکت در فرآیند ارجاع کار به مبلغ ۱٫۲۵۴٫۹۸۱٫۹۳۳ ریال حسب آئین نامه شماره ۱۲۳۴۰۲/ت ۵۰۶۵۹ هـ مورخ ۲۲/۰۹/۹۴ هیأت محترم وزیران و همچنين تضمین انجام تعهدات در صورت برنده شدن به میزان ده درصد نرخ پیشنهادی برنده مناقصه؛ ضمناً تضامین  صادره می‌بایست مطابق فرمت‌های نمونه پیوست آئین‌نامه مذکور ارائه گردد؛ لذا این شرکت از پذیرش تضامینی که فاقد شرایط فوق باشد معذور بوده و هیچ گونه مسئولیت و تعهدی در این خصوص، نخواهد داشت. شایان ذکر می باشد پس از انعقاد قرارداد، به میزان ده درصد از هر صورت وضعیت مناقصه گر برنده به‌عنوان تضمین حسن انجام کار کسر می گردد.

ز) محل، مدت زمان اجراي پروژه و برآورد مناقصه گزار: محل اجراي پروژه موضوع مناقصه در جزیره خارگ و مدت انجام قرارداد شش (۶) ماه شمسی و دوره نگهداری به میزان سه (۳) ماه شمسی می باشد. برآورد مناقصه گزار برابر با ۲۵٫۰۹۹٫۶۳۸٫۶۶۲ ریال (بیست و پنج میلیارد و نود و نه میلیون و ششصد و سی و هشت هزار و ششصد و شصت و دو ریال) می باشد.

ح) مدت اعتبار پیشنهاد: مدت اعتبار پیشنهاد مالی از تاریخ ارائه پیشنهاد به مدت ۱۸۰ روز می‌باشد.

ط) گواهی هاو مدارک موردنیاز:

  • گواهینامه صلاحیت پیمانکاری حداقل پایه ۵ در رشته نفت و گاز
  • دارا بودن شخصيت حقوقي.
  • ارائه گواهی نامه تائید صلاحیت پیمانکاری از نظر ایمنی از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی
  • ارائه شناسه ملی حسب ماده ۱۶ آیین‌نامه اختصاص شناسه ملی به کلیه اشخاص حقوقی ایرانی.
  • ارائه تصویر مصدق کد اقتصادی شرکت و کد ملی صاحبان مجاز امضا

 ی) زمان، مهلت و نشانی دریافت اسناد ارزیابی‌کیفی:

  • با عنایت به ابلاغیه شماره ۱۴۰۹۳۵/۱ مورخ ۱۱/۰۵/۱۳۹۹ دبیر محترم کارگروه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) و تأکید موکد بر الزام به‌کارگیری امضای الکترونیکی اسناد پاکت‌های (ب) و (ج) و عدم پذیرش نسخ فیزیکی و اسناد فاقد امضای الکترونیکی (دارای مهرگرم)، کلیه مناقصه‌گران موظف می‌باشند تمامی اسناد پاکت‌های (ب) و (ج) مناقصه را با امضاء الکترونیکی و در موعد مقرر در اسناد مناقصه از طریق سیستم سامانه ستاد بارگذاری نمایند در غیر این صورت مناقصه‌گزار از پذیرش نسخه فیزیکی اسناد پیش‌گفته معذور خواهد بود.
  • كلیه مناقصه‌گران واجدشرایط می‌توانند به مدت ۷ روز از زمان درج آگهی نوبت دوم نسبت به دریافت اسناد و معيارها و جداول ارزيابي كيفي از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) اقدام و ظرف مهلت ۱۴ روز پس از انقضای مهلت دریافت اسناد، ضمن تكميل، مهر و امضاي آن ها و الصاق مستندات مربوطه به همراه ساير اسناد، مدارك و گواهينامه هاي ذكر شده در آگهي نسبت به تغذیه اسناد پیش گفته در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) اقدام نمایند. همچنين مناقصه گران مي‌توانند جهت رویت آگهي به سايت‌هاي SHANA. IR، HTTP://IETS.MPORG.IR و WWW.IOTCO.IR مراجعه نمايند.
  • مناقصه گزار در رد و يا قبول مدارك در تمام مراحل مطابق قانون برگزاری مناقصات و آیین نامه های اجرایی آن مختار خواهد بود.

روابط عمومي