استمرار ارتباط دو سویه مدیران بانک صادرات ایران با مردم عضو هیأت مدیره بانک صادرات ایران با حضور در صدای سپهر به پرسشهای هموطنان پاسخ میدهد. به گزارش مناقصهمزایده، با توجه به فراگیری و تنوع خدمات بانک صادرات ایران و اطمینان از روند صحت خدمترسانی و نیز تعامل هرچه بیشتر با هموطنان محترم این بانک، […]
استمرار ارتباط دو سویه مدیران بانک صادرات ایران با مردم
عضو هیأت مدیره بانک صادرات ایران با حضور در صدای سپهر به پرسشهای هموطنان پاسخ میدهد.
به گزارش مناقصهمزایده، با توجه به فراگیری و تنوع خدمات بانک صادرات ایران و اطمینان از روند صحت خدمترسانی و نیز تعامل هرچه بیشتر با هموطنان محترم این بانک، بسترهای ارتباطی برای دریافت نظرات و پیشنهادهای مشتریان و ذینفعان را براساس برنامه زمانبندی شده و به صورت مستمر در دستور کار قرارداده است.
بانک صادرات اعلامکرد: محمدرضاعرفانی، عضو هیأت مدیره بانک صادرات ایران با حضور در حوزه صدای سپهر که با کد ٠٩٦٠٢ از سراسر کشور قابل دسترس است، به صورت مستقیم پاسخگوی پرسشهای هموطنان است.
این بانک به منظور برقراری رابطه تعاملی با ذینفعان و تکریم شأن و مقام آنها، از سال ٨٨ نسبت به راهاندازی حوزه صدای سپهر اقدام کرد که در این مرکز کارشناسان بانک صادرات به صورت شبانهروزی پاسخگوی پرسشهای مردم هستند.
این مجموعه بهطور متوسط روزانه پاسخگویی حدوداً ٣ هزار تماس مردمی است؛ همچنین مشتریان میتوانند ضمن تماس با ٠٩٦٠٢ از خدمات متنوعی نظیر، تلفن بانک، پرداخت قبوض، اطلاعات شعب و… برخوردار شدند.
این مطلب بدون برچسب می باشد.
دیدگاه بسته شده است.