۳۹۹۳ مناقصه – شركت ملي پالايش و پخش فرآوردههاي نفتي ايران – خرید تجهیزات حفاظت الکترونیک ساختمانهای ستاد
فراخوان شناسايي و ارزيابي پيمانكار تجدید مناقصهعمومی (دومرحلهای) خرید تجهیزات حفاظت الکترونیک ساختمانهای ستاد شناسه: ۱۶۴۲۷۱۵ كد فراخوان: ۲۰۰۲۰۹۳۶۹۶۰۰۰۰۰۸ شركت ملي پالايش و پخش فرآوردههاي نفتي ايران در نظر دارد ارائه خرید تجهیزات حفاظت الکترونیک ساختمانهای ستاد اين شركت را تجدید و طبق شرايط و مدارك مربوطه از طريق برگزاري مناقصهعمومی بهصورت دومرحلهای به […]
فراخوان شناسايي و ارزيابي پيمانكار
تجدید مناقصهعمومی (دومرحلهای) خرید تجهیزات حفاظت الکترونیک ساختمانهای ستاد
شناسه: ۱۶۴۲۷۱۵
كد فراخوان: ۲۰۰۲۰۹۳۶۹۶۰۰۰۰۰۸ |
شركت ملي پالايش و پخش فرآوردههاي نفتي ايران در نظر دارد ارائه خرید تجهیزات حفاظت الکترونیک ساختمانهای ستاد اين شركت را تجدید و طبق شرايط و مدارك مربوطه از طريق برگزاري مناقصهعمومی بهصورت دومرحلهای به شركتهاي ذيصلاح و واجدشرایط واگذار نمايد. از متقاضياني كه داراي شرايط ذيل میباشند، درخواست میگردد تا ساعت ۱۴:۰۰ روز سهشنبه مورخ ۰۳/۱۱/۱۴۰۲ فرم استعلام ارزیابیکیفی را از طريق سامانه تداركات الكترونيكي دولت www.setadiran.ir (ستاد) دريافت و مدارك درخواستي را تا ساعت ۱۲:۰۰ روز چهارشنبه مورخ ۱۸/۱۱/۱۴۰۲ تكميل و در نشاني اينترنتي يادشده بارگذاري نمايند. ضمناً شماره تلفن ۶۱۶۳۹۱۰۴ براي پاسخگويي به متقاضيان اعلام میگردد.
الف- شرايط مناقصهگران:
۱- داشتن شخصيت حقوقي مستقل ۲- داشتن تجهيزات و امكانات و تخصص لازم و توانايي انجام كار مطابق استانداردهاي رايج در صنعت نفت
۳-داشتن توانايي مالي و فني كافي جهت اجراي موضوع پيمان ۴- ارائه آگهي تأسیس و آگهي آخرين تغييرات
۵-ارائه شناسنامه مالي و شماره اقتصادي ۶- انطباق موضوع مناقصه با موضوع فعاليت شركت مندرج در اساسنامه
۷-ارائه آگهي تأسیس و آگهي آخرين تغييرات ۸- ساير موارد در اسناد ارزيابي (RFQ) درج گرديده است.
۹-ارائه صورتهای مالي حسابرسي شده منتهي به سال مالي ۱۴۰۱ ۱۰- پيمانكاران تائید صلاحيت شده سازمان حراست وزارت نفت
توجه: لازم است مناقصهگران در صورت عدم عضويت قبلي، مراحل ثبتنام در سايت مذكور و دريافت گواهي امضاي الكترونيكي را جهت شركت در مناقصه محقق نمايند.
ب- شرايط و مشخصات كار و شركت در مناقصه
- مدت اجراي قرارداد: سه ماه میباشد.
- برآورد اوليه اجراي كار: ۰۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ريال (بدون احتساب ۹ درصد ماليات بر ارزشافزوده)
- مبلغ تضمين شركت در فرايند ارجاع كار: ۱۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال (بهصورت نقدي يا ضمانتنامه بانكي)
- آخرینمهلت تحويل مدارك استعلام ارزیابیکیفی: تا ساعت ۱۲:۰۰ روز چهارشنبه مورخ ۱۸/۱۱/ ۱۴۰۲ از طريق سامانه تداركات الكترونيكي دولت setadiran.ir(ستاد).
- زمان دريافت اسناد مناقصه: از روز شنبه مورخ ۲۸/۱۱/۱۴۰۲ تا ساعت ۱۵:۰۰ روز یکشنبه مورخ ۲۹/۱۱/ ۱۴۰۲ با مراجعه حضوری به آدرس: خیابان طالقانی، نبش کوچه کاشفی، ساختمان مرکزی دوم، شرکت ملی پالایش و پخش فرآوردههای نفتی ایران، طبقه اول، اتاق ۱۰۳ (داشتن اصل معرفینامه و مهر الزامی میباشد)
- زمان جلسه توجيه اسناد: روز دوشنبه مورخ ۰۷/۱۲/۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۰۰ صبح در آدرس خيابان استاد نجات الهي، خيابان ورشو، ساختمان غدير، پلاك ۴٫ طبقه دوم. سالن جلسات.
- آخرینمهلت ارائه پیشنهادها: تا ۱۶:۰۰ روز چهارشنبه مورخ ۰۹/۱۲/ ۱۴۰۲ از طريق سامانه تداركات الكترونيكي دولت setadiran.ir (ستاد).
- مدت اعتبار پيشنهادها:۹۰ روز
- زمان و محل گشایش پاكت (الف و ب): ساعت ۰۹:۰۰ روز یکشنبه مورخ ۱۳/۱۲/۱۴۰۲ در آدرس خيابان استاد نجات الهي، خيابان ورشو، ساختمان غدير، پلاك ۴٫ طبقه چهارم، سالن جلسات شماره ۲٫ (لازم به ذكر است در صورت هرگونه تغيير، مراتب از طريق سامانه تداركات الكترونيكي دولت setadiran.ir (ستاد) به مناقصهگران اطلاع داده خواهد شد.)
ج- توجه: اصل تضمين معتبر بانكي / اصل رسيد بانكي واريز وجه شركت در فرآيند ارجاع كار بايستي توسط مناقصه گر به يكي از دو صورت زير تهيه و پس از درج مشخصات آن در رديف مربوط به پاكت الف در سامانه تداركات الكترونيكي دولت (ستاد) تا ساعت ۱۶:۰۰ روز چهارشنبه مورخ ۰۹/۱۲/۱۴۰۲ به دبيرخانه كميسیون مناقصات به نشاني خيابان استاد نجات الهی، خیابان ورشو، ساختمان غدير، پالایش و پخش، طبقه سوم، اتاق كميسيون مناقصات ۳۵۰ تحويل و رسيد دريافت نمايد:
– تضمين بانكي مطابق فرم پيوست اسناد به ميزان مبلغ تضميني كه شماره و عنوان مناقصه نيز در آن قيد گرديده و براي مدت سه ماه داراي اعتبار باشد.
– رسيد وجه نقد واريز مبلغ تضمين به شماره شبای IR140100004101045231408928 بهنام شركت ملي پالايش و پخش فرآوردههای نفتي ايران نزد بانك مرکزی جمهوری اسلامی ایران
شركت ملي پالايش و پخش فرآوردههای نفتي ايران WWW.NIORDC.IR
ارسال دیدگاه
مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0