افزایش تعرفههای پستی و عدم پاسخ شفاف پست! سازمان حمایت مصرفکنندگان تأکید کرده که افزایش تعرفههای پستی غیرقانونی به شمار میرود با این وجود مدیرعامل پست بر این نکته اصرار دارد که افزایش تعرفههای پستی از ابتدای سال جاری صورت نگرفته و تنها حدود یک ماه و نیم است که رقمی حدود ۶ سرفصل به […]
افزایش تعرفههای پستی و عدم پاسخ شفاف پست!
سازمان حمایت مصرفکنندگان تأکید کرده که افزایش تعرفههای پستی غیرقانونی به شمار میرود با این وجود مدیرعامل پست بر این نکته اصرار دارد که افزایش تعرفههای پستی از ابتدای سال جاری صورت نگرفته و تنها حدود یک ماه و نیم است که رقمی حدود ۶ سرفصل به این تعرفهها افزوده شده است.
به گزارش ایسنا، حسینمهری در حاشیه افتتاح نمایشگاه تمبر مشترک میان ایران و پنج کشور دیگر، درباره تعرفههای پستی و افزایش آنها مورد سؤال قرار گرفت اما پاسخ سؤالات مطرح شده در این زمینه را بهطور کامل نداده و تنها به ارایه توضیحاتی درباره کلیات این امر بسنده کرد.
مدیرعامل شرکت ملی پست در این باره عنوان کرد: تعرفهها در تمام سازمانها مورد توجه قرار دارند و ما نیز با توجه به اینکه بهطور سالانه حدود ۱۲ تا ۱۵ درصد افزایش حقوق در مجموعه خود داریم با توجه به اینکه هزینههای عمده شرکت پست مربوط به هزینههای نیروی انسانی میشود نیاز به افزایش تعرفه را احساس میکردیم.
وی ادامه داد: البته در این زمینه ما افزایش ۱۵ درصدی تعرفه را نداشتهایم. در سال گذشته نیز تعرفههای پستی ۵.۵ درصد افزایش یافت که در سال جاری بنای افزایش ۶ درصدی تعرفهها را گذاشته و پیگیریهای اولیه در این خصوص را انجام دادیم.
اما پس از ارایه این توضیحات زمانی که خبرنگاران قصد داشتند درباره جزییات بیشتر تعرفهها و اینکه سازمان حمایت افزایش تعرفه پستی را غیرقانونی اعلام کرده سؤالات تکمیلی خود را مطرح کنند از سوی مسؤولان این شرکت اینطور عنوان شد که سؤالات در خصوص نمایشگاه تمبر پرسیده شوند.
با اصرار مجدد خبرنگاران مدیرعامل شرکت پست در نهایت توضیح کوتاه دیگری نیز افزوده و اینگونه عنوان کرد که در سال جاری تا حدود یک ماه و نیم قبل تعرفههای پستی افزایشی نداشته و شرکت پست برای افزایش تعرفههای خود در سال بعد نیز حداقل تا ۴ الی ۵ ماه اول برنامهای ندارد.
این مطلب بدون برچسب می باشد.
دیدگاه بسته شده است.