حضور صد‌ها شرکت در نمایشگاه بین‌المللی تبلیغات و بازاریابی

حضور صد‌ها شرکت در نمایشگاه بین‌المللی تبلیغات و بازاریابی همزمان با برگزاری سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی تبلیغات، بازاریابی و صنایع وابسته، صد‌ها شرکت داخلی و خارجی از جمهوری اسلامی ایران و ۱۲ کشور خارجی؛ نوین‌‌ترین و جدید‌ترین روش‌ها، فنون، تنکولوژی‌‌ها و صنایع مرتبط با بازاریابی و تبلیغات را در معرض دید مخاطبان قرار می‌دهند. به گزارش […]

حضور صد‌ها شرکت در نمایشگاه بین‌المللی تبلیغات و بازاریابی

همزمان با برگزاری سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی تبلیغات، بازاریابی و صنایع وابسته، صد‌ها شرکت داخلی و خارجی از جمهوری اسلامی ایران و ۱۲ کشور خارجی؛ نوین‌‌ترین و جدید‌ترین روش‌ها، فنون، تنکولوژی‌‌ها و صنایع مرتبط با بازاریابی و تبلیغات را در معرض دید مخاطبان قرار می‌دهند.

به گزارش پانا، بازاریابی و صنایع وابسته؛ در این نمایشگاه که از ۱۵ تا ۱۸ دی‌ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود بیش از ۳۰۰ شرکت داخلی و۶۰ شرکت خارجی از جمهوری اسلامی ایران و کشورهای ترکیه، ژاپن، چین، کره‌جنوبی، ایتالیا، آلمان، سوئیس، تایوان، فرانسه، امارات متحده‌عربی، اسپانیا و بلژیک حضور و مشارکت دارند.

نمایشگاه امسال نسبت به سال گذشته از لحاظ کیفی و تنوع محصول دارای رشد قابل توجه بوده و از سوی شرکت‌های داخلی ‌و خارجی رشدی حدود ۲۰ درصدی یافته است.

رونمایی و ثبت اختراع اولین دستگاه cnc برش‌فوم تولید داخلی ۵ محوره، رونمایی از جدید‌ترین دستگاه چاپ flat bed بر روی اجسام سخت با کیفیت بسیار بالا تا ضخامت ۱۰ سانتی‌متر و نمایش جدید‌ترین ماشین عرض ۵ متر UV سازگار با محیط زیست طبق استانداردهای اروپا؛ برخی از برنامه‌های ویژه سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی تبلیغات‌، بازاریابی و صنایع وابسته است.

براساس برنامه‌ریزی صورت گرفته قرار است چند هیأت بازرگانی از کشورهای عراق، امارات، افغانستان، کویت، هند، پاکستان، کره و تایوان با حضور در این نمایشگاه ضمن بازدید از غرفه‌ها و سالن‌ها، با شرکت‌های ایرانی وارد مذاکرات تجاری شوند.

سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی تبلیغات‌، بازاریابی و صنایع وابسته در فضایی بالغ بر ۲۵ هزار متر مربع و در سالن‌های ۶-۷-۲۷-۳۱A-31B-40 -40 A-41-41 B و فضای باز برپا خواهد شد و در آن خدمات و صنایع تبلیغات (محیطی‌، محاطی‌، دیجیتالی و رایانه‌ای)، تبلیغات کالا، محصولات و خدمات، تکنولوژی دیجیتال، انواع چاپ، تجهیزات و ملزومات چاپ، رسانه‌ها و وسایل ارتباط جمعی، فناورری ارتباطات، علایم تبلیغاتی، نشان‌های تجاری و فرهنگی، تبلیغات کالاهای صادراتی، فعالیت‌های بازاریابی و تحقیق در بازار، تکنیک‌های بازاریابی و پیشبرد فروش، شبکه‌های مجازی، تبلیغات اینترنتی، تبلیغات مخابراتی، ماشین‌های چاپ الکترونیکی، طراحی بسته‌بندی و دیگر صنایع و خدمات مرتبط عرضه می‌شود.

برگزاری یک همایش و چند نشست و کارگاه علمی و تخصصی با موضوعات مبانی تحقیقات بازاریابی و آموزش تکنیک‌های تبلیغات و پیشبرد فروش برخی دیگر از برنامه‌های جانبی این نمایشگاه است.

معرفی بازارهای جدید صادراتی، ارایه راهکارهای چگونگی حفظ بازارهای صادراتی، حمایت از صنعت تبلیغات‌، ارتقای سطح کمی و کیفی و تبیین اهمیت و جایگاه تبلیغات بین افراد جامعه و بنگاه‌های اقتصادی، آشنایی با تکنیک‌های بازاریابی و پیشبرد فروش، آشنایی با ماشین‌آلات جدید چاپ دیجیتال و چاپ سه بعدی و ترویج فرهنگ بازاریابی جهت موفقیت بیش‌تر در بازارهای رقابتی مهم‌ترین اهداف برگزاری سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی تبلیغات، بازاریابی و صنایع وابسته است.

بی‌شک در دنیای امروز نقش تبلیغات و بازاریابی در عرصه اقتصادی غیرقابل انکار است و آن دسته از بنگاه‌های اقتصادی می‌توانند در گود رقابت باقی بمانند که بهترین و نوین‌‌ترین برنامه‌های تبلیغاتی و بازاریابی را برای خود داشته باشند و بی‌تردید‌گذار موفق و ورود به عرصه‌های جهانی منوط به رشد و توسعه توان تبلیغات و دانش بازاریابی است لذا برگزاری چنین نمایشگاه‌های می‌تواند از جایگاه ویژه‌ای برخوردار باشد.

 

سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی تبلیغات، بازاریابی و صنایع وابسته از ۱۵تا ۱۸ دی ماه هر روز از ساعت ۹ تا ۱۷ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران آماده بازدید علاقمندان است.