بانک سامان جایزه ملی کیفیت ایران را دریافت کرد

بانک سامان جایزه ملی کیفیت ایران را دریافت کرد بانک سامان در مراسم بزرگداشت روز ملی کیفیت موفق به دریافت تقدیرنامه اشتهار به کیفیت یک ستاره شد. به گزارش مناقصه‌مزایده، مرضیه عزیزی مدیر بهبود و کیفیت بانک سامان، درباره این جایزه گفت: در سیزدهمین دوره ارزیابی ملی کیفیت که توسط سازمان ملی استاندارد ایران و […]

بانک سامان جایزه ملی کیفیت ایران را دریافت کرد

بانک سامان در مراسم بزرگداشت روز ملی کیفیت موفق به دریافت تقدیرنامه اشتهار به کیفیت یک ستاره شد.

به گزارش مناقصه‌مزایده، مرضیه عزیزی مدیر بهبود و کیفیت بانک سامان، درباره این جایزه گفت: در سیزدهمین دوره ارزیابی ملی کیفیت که توسط سازمان ملی استاندارد ایران و با همکاری انجمن مدیران کیفیت ایران انجام شد، بانک سامان برای مدیریت کیفیت خدمات بانکداری الکترونیک در گروه محصولی مالی، بیمه و لیزینگ موفق به دریافت تقدیرنامه اشتهار به کیفیت با تأیید و امضای رییس سازمان ملی استاندارد ایران شد.

مدیر بهبود و کیفیت بانک سامان تصریح‌کرد: پیش از این بانک سامان در چهارمین و پنجمین دوره جایزه ملی کیفیت ارتباطات و فناوری در سال‌های ۱۳۹۳ و ۱۳۹۴ نیز در حوزه ارایه خدمات بانکداری الکترونیک موفق به دریافت گواهینامه‌های اهتمام و اشتهار به کیفیت شده بود.

 

تقدیرنامه اشتهار به کیفیت یک ستاره از سوی نیره پیروزبخت رییس سازمان ملی استاندارد ایران به بانک سامان اهدا شده است.