مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران از نایب‌قهرمان جوجیتسو آسیا تقدیر کرد

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران از نایب‌قهرمان جوجیتسو آسیا تقدیر کرد در مراسمی با حضور سیدمصطفی‌موسوی، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران از مسعودحسن‌زاده نایب‌قهرمان جوجیتسو آسیا تقدیر شد. به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران، سیدمصطفی‌موسوی در این مراسم گفت: ورزش عامل خودباوری، تقویت اراده و احساس موفقیت و شادابی […]

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران از نایب‌قهرمان جوجیتسو آسیا تقدیر کرد

در مراسمی با حضور سیدمصطفی‌موسوی، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران از مسعودحسن‌زاده نایب‌قهرمان جوجیتسو آسیا تقدیر شد.

به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران، سیدمصطفی‌موسوی در این مراسم گفت: ورزش عامل خودباوری، تقویت اراده و احساس موفقیت و شادابی است و موجب افزایش عزت‌نفس می‌شود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران اظهار داشت: ورزشکاران ایرانی با تعصب و غیرت در میادین مختلف ورزشی، برای بالا بردن پرچم ایران تلاش می‌کنند و اخلاق‌مداری از مهم‌‌ترین شاخصه‌های آنان است که بسیار قابل‌تقدیر است.

در این مراسم، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران از مسعود حسن‌زاده نایب‌قهرمان آسیا که از پیمانکاران فعال شرکت شهرک‌های صنعتی است با اهدای هدایایی تقدیر کرد.

 

لازم به توضیح است نخستین دوره رقابت‌های جوجیتسو قهرمانی آسیا با حضور ۲۴ کشور و به میزبانی ترکمنستان برگزار شد که مسعودحسن‌زاده، موفق شد نایب‌قهرمانی اوزان ۹۴ + و وزن آزاد این مسابقات را کسب کند.