قرائت بیانیه‌ای مشترک برای دوستداران فرهنگ پسماند

قرائت بیانیه‌ای مشترک برای دوستداران فرهنگ پسماند مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرمان گفت: بیانیه‌ای مشترک برای دوستداران فرهنگ پسماند مبنی بر حمایت از نظافت و پاکیزگی شهر و طبیعت، در شهداد قرائت ‌شد. به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل شهرداری کرمان، اسماعیل جهانشاهی با اشاره به برگزاری تور دوچرخه‌سواری […]

قرائت بیانیه‌ای مشترک برای دوستداران فرهنگ پسماند

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرمان گفت: بیانیه‌ای مشترک برای دوستداران فرهنگ پسماند مبنی بر حمایت از نظافت و پاکیزگی شهر و طبیعت، در شهداد قرائت ‌شد.

به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل شهرداری کرمان، اسماعیل جهانشاهی با اشاره به برگزاری تور دوچرخه‌سواری که از ابتدای جاده هفت‌باغ علوی شروع شد و تا کلوت‌های شهداد ادامه یافت، اظهار کرد: دوچرخه سواران در تاریخ ۲۵ آذرماه بعد از گرفتن عکس در کنار بنر «من شهرم را دوست دارم» که شعار حرکت فرهنگی سازمان مدیریت پسماند در راستای فرهنگ پسماند است، از هفت‌باغ به سوی کلوت‌های شهداد حرکت کردند.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند با بیان این‌که اختتامیه تور دوچرخه سواری مذکور ۲۷ آذرماه در شهداد برگزار شد، تصریح کرد: در روز اختتامیه، بیانیه پسماند در حمایت از نظافت و پاکیزگی شهر و طبیعت در نگین کویر ایران خوانده شد.

جهانشاهی خاطرنشان کرد: این حرکت فرهنگی سازمان مدیریت پسماند در ارتقای فرهنگ پسماند و برای اولین بار در کشور و در کرمان انجام شد.

 

در این بیانیه آمده است: «خداوند چشم‌هایمان را برای دیدن زیبایی‌‌ها خلق کرده است. برای دیدن زیبایی‌های طبیعت، برای دیدن شهری زیبا عاری از هر گونه آلودگی، اما چه بر سر چشم‌هایمان آمده است، که با دیدن زباله و آلودگی در طبیعت و محیط شهری عادت کرده‌ایم و تعجب نمی‌کنیم؟ طبیعت و محیط شهری قابل احترام هستند، به ما حق زندگی سالم به دور از آلودگی را می‌دهند. برای پاسداشت این احترام، امروز با یکدیگر همصدا می‌شویم «من شهرم را دوست دارم، من به طبیعت احترام می‌گذارم» من برای حفظ زیبایی‌های طبیعت از ر‌ها کردن زباله در طبیعت و محیط شهری اجتناب می‌کنم.»