نصب صندوق‌های مکانیزه فروش به نفع دولت و صنوف است

رییس فراکسیون اصناف مجلس ‌ نصب صندوق‌های مکانیزه فروش به نفع دولت و صنوف است رییس فراکسیون اصناف مجلس شورای اسلامی گفت: اجرای نصب صندوق‌های مکانیزه فروش از وظایف دولت بوده و تکمیل این طرح به لحاظ درآمدزایی هم به نفع دولت و هم صنوف خواهد بود. شهبازحسن‌پور در گفت‌وگو با پایگاه اطلاع‌رسانی اتاق اصناف […]

رییس فراکسیون اصناف مجلس ‌

نصب صندوق‌های مکانیزه فروش به نفع دولت و صنوف است

رییس فراکسیون اصناف مجلس شورای اسلامی گفت: اجرای نصب صندوق‌های مکانیزه فروش از وظایف دولت بوده و تکمیل این طرح به لحاظ درآمدزایی هم به نفع دولت و هم صنوف خواهد بود.

شهبازحسن‌پور در گفت‌وگو با پایگاه اطلاع‌رسانی اتاق اصناف ایران اظهار کرد: طرح اجرای نصب صندوق مکانیزه فروش در واحدهای صنفی در کمیسیون اقتصادی مورد تصویب قرار گرفته و منتظر تصویب آیین‌نامه اجرایی در هیأت دولت است.

وی با بیان این‌که اکنون تعامل بسیار خوبی بین‌ اصناف و سازمان امور مالیاتی برقرار است، تصریح ‌کرد: ‌این تعامل و تفاهم بین اصناف و سازمان امور مالیاتی و‌ فراکسیون اصناف نتایج خوبی داشته و در حال رسیدن به تفاهم‌های خوبی هستیم که صندوق مکانیزه هم جزو آن محسوب می‌شود و دولت نیز باید در راستای اجرای این طرح حمایت‌های لازم را داشته باشد.

حسن‌پور تأکید ‌کرد: با اجرای پروژه نصب صندوق‌های مکانیزه فروش، بازرسی‌های صنوف نیز مکانیزه می‌شود ضمن این‌که بخش قابل‌توجهی از هزینه‌های سخت‌افزاری بازرسی اصناف کاسته خواهد شد.

وی اظهار ‌کرد: اجرای این طرح باعث می‌شود تا شبکه تولید و توزیع کشور از تأمین‌کنندگان و تولید‌کنندگان تا آخرین حلقه زنجیره توزیع به صورت مستقیم با یکدیگر ارتباط داشته باشند و با حذف واسطه‌های غیرضرور کالا ارزان‌تر به دست مصرف‌کننده برسد.

 

حسن‌پور تصریح‌ کرد: با اجرای این پروژه (نصب صندوق‌های مکانیزه فروش) اصناف در اجرای بزرگ‌‌ترین پروژه ساماندهی مالیاتی کشور پیشقدم شده و به دولت کمک خواهند کرد.