۳ پروژه آبی در صف برگزاری مناقصه

  مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری هرمزگان گفت: ظرفیت تولید آب‌شیرین‌کن‌‌‌‌ها در هرمزگان حدود ۴۳ هزار مترمکعب است که این میزان با شتاب خوبی دارد افزایش می‌یابد. به گزارش ایسنا، حسین خادمی در جمع خبرنگاران افزود: شمار آب‌شیرین‌کن‌های استان از ۱۵ واحد موجود به ۲۱ دستگاه افزایش می‌یابد. وی ادامه داد: در حال حاضر […]

 

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری هرمزگان گفت: ظرفیت تولید آب‌شیرین‌کن‌‌‌‌ها در هرمزگان حدود ۴۳ هزار مترمکعب است که این میزان با شتاب خوبی دارد افزایش می‌یابد.

به گزارش ایسنا، حسین خادمی در جمع خبرنگاران افزود: شمار آب‌شیرین‌کن‌های استان از ۱۵ واحد موجود به ۲۱ دستگاه افزایش می‌یابد.

وی ادامه داد: در حال حاضر ۳ پروژه آب شیرین کن در مرحله ساخت و ۳ آب شیرین کن دیگر در مرحله مناقصه قرار دارند. تاکنون ۹۲۰ میلیارد ریال در بخش آب‌شیرین‌کن‌‌‌‌ها هزینه شده است.

خادمی بیان کرد: در بخش فاضلاب نیز دو تصفیه‌خانه فاضلاب در حال بهره‌برداری، دو تصفیه‌خانه در حال ساخت ۵ دستگاه تصفیه‌خانه دیگر نیز در مرحله مناقصه قرار دارند.

 

وی اظهار کرد: این شرکت در مجموع برای حدود ۶۱۴۰ میلیارد ریال در بخش آب‌شیرین‌کن‌‌‌‌ها و ۲۶۱۰ میلیارد ریال در بخش فاضلاب پروژه در دست اجرا دارد.