معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش، بر لزوم تدوین یک مدل نظارتی هوشمند برای رصد و پایش فعالیتها و برنامههای ابتدایی از سطح ستاد تا مدرسه تأکید کرد. به گزارش ایسنا، حمید طریفیحسینی؛ در اولین جلسه با اعضای ستادی معاونت آموزش ابتدایی، ضمن تشکر و تجلیل از برنامهها، فعالیتها و اقدامات معصومه نجفی پازوکی […]
معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش، بر لزوم تدوین یک مدل نظارتی هوشمند برای رصد و پایش فعالیتها و برنامههای ابتدایی از سطح ستاد تا مدرسه تأکید کرد. به گزارش ایسنا، حمید طریفیحسینی؛ در اولین جلسه با اعضای ستادی معاونت آموزش ابتدایی، ضمن تشکر و تجلیل از برنامهها، فعالیتها و اقدامات معصومه نجفی پازوکی و کارکنان ستادی معاونت آموزش ابتدایی در خدمت به دانشآموزان ابتدایی کشور، وحدت و انسجام درونی و تعاملات فعال و اثربخش بینبخشی و فرابخشی و تمرکز بر احیای هویت دوره ابتدایی بهعنوان عنصر شکلدهنده به سیاستها، برنامهها، اقدامات و فعالیتهای معاونت آموزشی را رمز موفقیت و پیشبرد امور در معاونت آموزش ابتدایی برشمرد. طریفیحسینی؛ با اشاره به ضرورت کیفیتبخشی آموزشی و تقویت مدارس دولتی، اذعان کرد: زبانآموزی برای دانشآموزان دوره ابتدایی و توانمندسازی نیروی انسانی دو مسئله مهم در معاونت ابتدایی است و گامهای خوبی در این دو حوزه برداشته شده که باید تقویت شود. او افزود: زبانآموزی اساس و زیربنای کسب مهارتهای تفکر و استدلال کودکان است و تقویت بعد زبانآموزی و پرورش شناختی با تمرکز بر ظرفیتهای ادراکی، شناختی، هیجانی و رفتاری و کارکردهای عالی شناختی و فراشناختی زیربنای یادگیری و آموزش در دوره کودکی و فراهم کردن زمینههای بروز خلاقیتها و استعدادهای متفاوت دانشآموزان از اولویتهای مهم معاونت خواهد بود.
دیدگاه بسته شده است.