معاون تحقیقات و فناوری مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی گفت: اگر در سالیان گذشته تلاش جدی صورت میگرفت، حملونقل هوایی مسافربری شامل تحریمها نبود. به گزارش تیننیوز، محمودصفارزاده در خصوص قرارداد خرید ۸۰ فروند بوئینگ عنوان کرد: در حال حاضر ما بیش از ۳۰ سال از پیشتازان صنعت حملونقل هوایی در جهان عقب هستیم. […]
معاون تحقیقات و فناوری مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی گفت: اگر در سالیان گذشته تلاش جدی صورت میگرفت، حملونقل هوایی مسافربری شامل تحریمها نبود.
به گزارش تیننیوز، محمودصفارزاده در خصوص قرارداد خرید ۸۰ فروند بوئینگ عنوان کرد: در حال حاضر ما بیش از ۳۰ سال از پیشتازان صنعت حملونقل هوایی در جهان عقب هستیم.
وی در همین رابطه ادامه داد: نوسازی حملونقل هوایی کشور در حالی رخ داد که به اعتقاد بنده این امر بایستی خیلی سال پیش محقق میشد؛ اگر در سالیان گذشته تلاش کرده بودیم، تحریمها شامل حملونقل مسافربری نمیشد، چرا که طبق مصوبه شورای عالی امنیت نباید هیچ تحریمی جان مردم را به خطر بیندازد.
معاون تحقیقات و فناوری مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی با بیان اینکه تحریمها ضرر بسیار بزرگی را به چرخه صنعت حملونقل وارد کرد، گفت: صنعت حملونقل هوایی کشور با توجه به ظرفیت و جایگاهی که در منطقه دارد میتواند با بسیاری از کشورها رقابت کند.
صفارزاده با بیان اینکه امیدواریم قرارداد خرید هواپیماها به نتیجه نهایی برسد، اظهار کرد: نکته مهمی که باید در راستای نوسازی ناوگان هوایی کشور مورد توجه ویژه قرار بگیرد وضعیت زیرساختها است.
وی افزود: با ورود ناوگان هوایی بایستی زیرساختها متناسب با نوسازی ناوگان توسعه پیدا کند؛ چرا که اکنون حتی برای ۴ فروند هواپیمای جدید هم پارکینگ وجود ندارد.
این مطلب بدون برچسب می باشد.
دیدگاه بسته شده است.