مشکلات دندانی ایرانی‌‌ها بدون بیمه حل نمی‌شود

مشکلات دندانی ایرانی‌‌ها بدون بیمه حل نمی‌شود رییس انجمن دندانپزشکان عمومی ایران، گفت: مشکلات دندان‌های مردم بدون بیمه حل نمی‌شود. به گزارش مناقصه‌مزایده، باقر شهنی‌زاده اظهارداشت: ۳۰ هزار دندانپزشک در کشور فعالیت می‌کنند که ۷۰ درصد آن‌‌ها را دندانپزشکان عمومی تشکیل می‌دهند. وی با تأکید بر این‌که مردم در مراجعه به دندانپزشکان باید بهترین خدمات […]

مشکلات دندانی ایرانی‌‌ها بدون بیمه حل نمی‌شود

رییس انجمن دندانپزشکان عمومی ایران، گفت: مشکلات دندان‌های مردم بدون بیمه حل نمی‌شود.

به گزارش مناقصه‌مزایده، باقر شهنی‌زاده اظهارداشت: ۳۰ هزار دندانپزشک در کشور فعالیت می‌کنند که ۷۰ درصد آن‌‌ها را دندانپزشکان عمومی تشکیل می‌دهند.

وی با تأکید بر این‌که مردم در مراجعه به دندانپزشکان باید بهترین خدمات را دریافت کنند، افزود: این موضوع شامل همه دندانپزشکان عمومی و… می‌شود.

شهنی‌زاده با انتقاد از شرکت‌هایی که همراه با واردات وسایل و دستگاه‌های دندانپزشکی نسبت به آموزش محصولات خود اقدام می‌کنند، گفت: متأسفانه برخی از این شرکت‌ها، آموزش را به تجارت تبدیل کرده‌اند. در حالی که حوزه اختیارات آموزش باید تعریف شود.

وی تأکیدکرد: مشکلات ناشی از تجاری‌سازی آموزش، دامنگیر گروه پزشکی شده است.

 

شهنی‌زاده با عنوان این مطلب که آموزش نباید با تجارت مخلوط شود، افزود: در حدود ۸۰ تا ۹۰ درصد درمان‌های دندانپزشکی در مطب‌های خصوصی انجام می‌شود، در حالی که وظیفه ما این است که آموزش‌های دندانپزشکی را به جای تجاری سازی، علمی کنیم.