تیم ملی والیبال مربی‌دار می‌شود؟

تیم ملی والیبال مربی‌دار می‌شود؟ رییس فدراسیون والیبال می‌گوید مربی بلغار اگر قول بدهد که تیم ملی را جزو ۴ تیم برتر جهان کند استخدام خواهد شد. به گزارش «ورزش سه»، بعد از اعلام نام در جورجی به عنوان سرمربی تیم ملی والیبال لهستان حالا گزینه‌های مد نظر ایران آزادی بیش‌تری برای تمرکز روی این […]

تیم ملی والیبال مربی‌دار می‌شود؟

رییس فدراسیون والیبال می‌گوید مربی بلغار اگر قول بدهد که تیم ملی را جزو ۴ تیم برتر جهان کند استخدام خواهد شد.

به گزارش «ورزش سه»، بعد از اعلام نام در جورجی به عنوان سرمربی تیم ملی والیبال لهستان حالا گزینه‌های مد نظر ایران آزادی بیش‌تری برای تمرکز روی این پیشنهاد دارند. گزینه اول و مورد علاقه فدراسیون حالا بیش‌تر از همیشه به نیمکت نزدیک شده و روزنامه‌های ایتالیایی از توافق قریب‌الوقوع ایران و استویچف خبر داده‌اند اما فدراسیون ایران این موضوع را کاملاً رد کرده اما می‌گوید مذاکرات همچنان ادامه دارد. این‌که بالاخره سرمربی بعدی ایران چه مربی خواهد شد حالا بحث اول والیبال است که محمدرضا داورزنی جزییات دقیقی از آن را می‌گوید.

رییس فدراسیون والیبال گفت: «استویچف تا روز ۲۷ دسامبر(۳ روز دیگر) پاسخ ما را برای آمدن یا نیامدن به ایران خواهد داد. هم‌اینک با همکاری آنالیزور تیم ترینتینو ایتالیا سرگرم آنالیز تک‌تک بازیکنان ایرانی است و با وسواس زیادی کار شناسایی بازیکنان تیم ملی را دنبال می‌کند چون معتقد است در صورت حضور در کشور ما فقط برای قهرمانی جهان خواهد جنگید ولی شرط ما قول حضور تیم ملی در جمع ۴ تیم برتر جهان است.»

 

استویچف مربی مورد علاقه داورزنی است و او در مورد این مرد بلغار هم می‌گوید: « روحیات و طرز تفکر استویچف مورد پسند و تأکید فدراسیون والیبال ایران نیز است. استویچف مورد مذاکره تیم ملی لهستان هم بود اما در نهایت شرایط دی جورجی ایتالیایی از نظر میزان دستمزد باب طبع لهستانی‌‌ها شد.»