مجری طرح گوهرسنگ، هدف از برگزاری نخستین نمایشگاه بینالمللی گوهرسنگها را بسترسازی برای تحقق «راهبرد ورود به بازارهای جهانی» اعلام کرد. به گزارش مناقصهمزایده به نقل از روابطعمومی ایمیدرو، ابومحمد هاشمی؛ افزود: ورود به بازارهای جهانی از برنامههای راهبردی در صنعت گوهرسنگ است و هدفی معرفی این هنر صنعت ویژه کشورمان به جهانیان به شمار […]
مجری طرح گوهرسنگ، هدف از برگزاری نخستین نمایشگاه بینالمللی گوهرسنگها را بسترسازی برای تحقق «راهبرد ورود به بازارهای جهانی» اعلام کرد. به گزارش مناقصهمزایده به نقل از روابطعمومی ایمیدرو، ابومحمد هاشمی؛ افزود: ورود به بازارهای جهانی از برنامههای راهبردی در صنعت گوهرسنگ است و هدفی معرفی این هنر صنعت ویژه کشورمان به جهانیان به شمار میرود. وی با اشاره به اقدامات انجام شده توسط طرح گوهرسنگ(تحت پوشش ایمیدرو) افزود: اکتشافات گوهرسنگها در ۱۱ استان انجام شده است و به نتاجی خوبی در شناسایی این نوع سنگها دست یافتیم. مجری طرح گوهرسنگ، گفت: همچنین اکتشافات یاقوت آغاز شده است و در آبان ماه امسال اولین مسابقات مهارت گوهرتراشی در خراسانجنوبی برگزار شد و برترینهای این دوره شناسایی شدهاند. هاشمی؛ در تشریح الزامات توسعه در این صنعت عنوان کرد: در دو بخش افراد و گوهرسنگها باید برندسازی کنیم. در این زمینه ایجاد بازار داخلی و برندسازی افراد و نوع تراشهای گوهرسنگ باید مورد توجه باشد. وی گفت: در راستای توسعه این صنعت؛ نخستین نمایشگاه تخصصی گوهرسنگها سوم تا ششم اسفندماه جاری در نمایشگاه بینالمللی برگزار میشود. مجری طرح گوهرسنگ، افزود: این نمایشگاه با حضور ۷۰ شرکت برپا میشود و مقدمهای برای ورود به بازارهای جهانی است. وی با بیان اینکه براساس سندملی گوهرسنگ؛ بازارسازی در این صنعت برنامهریزی شده است؛ گفت: از لحاظ زیرساخت در این صنعت مشکلی نداریم و حضور در بازارهای محلی و منطقهای و همچنین ایجاد امنیت سرمایهگذاری همچون حوزه طلا برای مشارکت مردم به جهت سرمایهگذاری؛ باید از اهداف اصلی باشد.
دیدگاه بسته شده است.