بی نظمی در لیگ آغاز نشده تنیس روی میز

بی نظمی در لیگ آغاز نشده تنیس روی میز مسابقات باشگاهی تنیس روی میز در حالی در آستانه فصل جدید قرار گرفته که بی‌نظمی تیم‎ها، آغاز با برنامه رقابت‌ها را تحت‌تأثیر قرارداده و حتی کمیته مسابقات را مجبور به اولتیماتومی جدید کرده است. به گزارش مهر، بیست و پنجمین دوره مسابقات تنیس روی میز لیگ […]

بی نظمی در لیگ آغاز نشده تنیس روی میز

مسابقات باشگاهی تنیس روی میز در حالی در آستانه فصل جدید قرار گرفته که بی‌نظمی تیمها، آغاز با برنامه رقابت‌ها را تحت‌تأثیر قرارداده و حتی کمیته مسابقات را مجبور به اولتیماتومی جدید کرده است.

به گزارش مهر، بیست و پنجمین دوره مسابقات تنیس روی میز لیگ برتر باشگاه‌های کشور که به عنوان فصل جدید رقابت‌های باشگاهی این رشته در پیش است، فدراسیون تنیس روی میز و کمیته مسابقات این فدراسیون را با مشکلاتی از سوی تیم‌های شرکت کننده مواجه کرده تا جایی که بعد از لغو زمان مقرر برای قرعه‌کشی و آغاز مسابقات، برای چهارمین بار به تیم‌ها نامه داده شده و در آن نسبت به رعایت اصول لازم برای آغاز به موقع مسابقات تذکر و به نوعی اولتیماتوم داده شده است.

قرار بود این فصل مسابقات تنیس روی میز چهارم دی ماه قرعه‌کشی شده و رقابت‌ها نیز از ۱۴ دی ماه با برگزاری دیدارهای هفته نخست به‌طور رسمی آغاز شود این در حالی است که عدم ارسال مدارک لازم از سوی تیم‌های شرکت‌کننده و همچنین پرداخت نشدن مبلغ ورودیه مسابقات توسط آن‌ها موجب لغو هر دو زمان تعیین شده برای قرعه‌کشی و آغاز مسابقات شد.

پتروشیمی بندر امام که سال گذشته با غلبه بر دانشگاه آزاد قهرمان مسابقات باشگاهی تنیس روی میز شد در کنار رعد پدافند هوایی، ذوب آهن اصفهان و آینده‌سازان ۵ تیمی هستند که برای شرکت در فصل جدید رقابت‌ها نیز اعلام آمادگی کرده‌اند اما نه مدرکی ارائه کرده‌اند و نه ورودیه مسابقات را پرداخت کرده‌اند و همین بی‌نظمی از سوی آن‌ها منجر به لغو زمان قرعه‌کشی رقابت‌ها و متعاقب آن زمان آغاز مسابقات شده است.

کمیته مسابقات فدراسیون تنیس روی میز پیش از این و طی ۳ مرحله به صورت مکتوب از مسؤولان این تیم‌ها خواسته بود تا نسبت به ارسال مدارک و پرداخت ورودیه که از ۱۲٫۵ میلیون تومان به ۱۰ میلیون تومان کاهش پیدا کرده، اقدام کنند اما هنوز هیچ مدرک و مبلغی از سوی هیچ یک از این تیم‌ها در اختیار فدراسیون قرار نگرفته است!

داریوش‌ضرغام‌پور، رییس کمیته مسابقات فدراسیون تنیس روی میز در گفت‌و‌گو با مهر در این مورد اظهار داشت: قرعه‌کشی و آغاز رسمی مسابقات منوط به اطمینان کامل از حضور تیم‌ها است که با دریافت مدارک و ورودیه آن‌ها حاصل می‌شود. این دو فاکتور تا به امروز توسط تیم‌ها مورد توجه قرار نگرفته است و همین مسأله باعث شد تا طی نامه‌ای دوباره به آنها، در رابطه با لحاظ کردن این دو مهم تذکر دهیم.

وی در این رابطه ادامه داد: پیش از این ۳ بار به تیم‌های متقاضی شرکت در لیگ تنیس روی میز نامه داده بودیم و از آن‌ها خواسته بودیم تا مدارک و ورودیه خود را تا زمان مقرر در اختیار فدراسیون و کمیته مسابقات قرار دهند اما تا به امروز هیچ یک از تیم‌ها نسبت به اجرای این دو مهم اقدام نکرده‌اند. به همین دلیل برای چهارمین بار به تیم‌ها نامه زدیم و در آن نسبت به ارسال مدارک و پرداخت ورودیه و توجه جدی به آن برای انجام قرعه‌کشی و شروع مسابقات تذکر دادیم.

رییس کمیته مسابقات فدراسیون تنیس روی میز تصریح کرد: در نامه چهارم که اخیراً برای تیم‌ها ارسال شده است، به تیم‌ها فرصت دادیم تا ۱۲ دی ماه مدارک خود را در اختیارمان قرار دهند. ضمن این‌که باید تا این زمان ورودیه لازم را هم پرداخت کنند. در این صورت ۱۴ دی ماه قرعه‌کشی انجام خواهد شد و احتمالاً هم از اول بهمن ماه مسابقات را آغاز می‌کنیم.

ضرغام پور در پاسخ به این پرسش که اگر تا زمان مقرر ۱۲ دی ماه، مدارک و ورودیه تیم‌ها پرداخت نشود، چه تصمیمی گرفته خواهد شد، گفت: امیدمان این است و مبنای کار را بر این قرار می‌دهیم که تا این زمان همه تیم‌ها نسبت به ارسال مدارک و پرداخت ۱۰ میلیون تومان ورودیه اقدام کنند. اگر تیمی کوتاهی کند به ناچار باید تصمیم دیگری در رابطه با آن بگیریم و شاید هم از لیگ کنار بگذاریم. ما طی سه نامه اول هم برای ارسال مدارک و پرداخت ورودیه زمان تعیین کرده بودیم اما هیچ یک از تیم‌ها توجه نکرده بودند. امیدواریم اینبار به زمان قید شده، توجه نشان داده شود.

به گفته رییس کمیته مسابقات فدراسیون تنیس روی میز، معرفی نامه بازیکنان و قرارداد آن‌ها مدارکی است باید که توسط تیم‌ها در اختیار این کمیته قرار بگیرد.

همچنین فدراسیون در حال رایزنی با یک تیم دیگر از تهران است تا در صورت مهیا شدن شرایط به عنوان ششمین تیم به جدول لیگ برتر اضافه شود. در این صورت مسابقات با حضور ۶ تیم آغاز خواهد شد.