قرارداد ۹۲۷ میلیون دلاری مایکروسافت با وزارت دفاع آمریکا!

قرارداد ۹۲۷ میلیون دلاری مایکروسافت با وزارت دفاع آمریکا! وزارت دفاع ایالات متحده آمریکا قراردادی را به ارزش ۹۲۷ میلیون دلار با شرکت مایکروسافت به امضا رسانده که موضوع آن ارایه خدمات پشتیبانی فنی تا ۵ سال آینده است. به گزارش فارس، براساس این قرارداد آژانس سیستم‌های اطلاعات دفاعی وزارت دفاع آمریکا خدمات متنوعی را […]

قرارداد ۹۲۷ میلیون دلاری مایکروسافت با وزارت دفاع آمریکا!

وزارت دفاع ایالات متحده آمریکا قراردادی را به ارزش ۹۲۷ میلیون دلار با شرکت مایکروسافت به امضا رسانده که موضوع آن ارایه خدمات پشتیبانی فنی تا ۵ سال آینده است.

به گزارش فارس، براساس این قرارداد آژانس سیستم‌های اطلاعات دفاعی وزارت دفاع آمریکا خدمات متنوعی را از مایکروسافت دریافت می‌کند. این شرکت همچنین به طرف مقابل خدمات مشاوره ارایه خواهد داد که موضوعاتی همچون خدمات نرم‌افزاری و کنترل کیفیت منابع و کدهای منبع را دربرمی‌گیرد.

همچنین مایکروسافت بر طبق این قرارداد موظف به برطرف کردن مشکلات نرم‌افزاری و نقص‌های سیستمی خواهد بود. وزارت دفاع آمریکا براساس این قرارداد می‌تواند به کدهای منبع مایکروسافت دسترسی پیدا کند.

اگر چه محل اجرای این قرارداد داخل خاک آمریکاست، اما ممکن است دامنه اجرای آن به برخی کشورهای دیگر در خارج از خاک ایالات متحده کشیده شود.

 

وزارت دفاع آمریکا در حال برنامه‌ریزی برای نصب ۴ میلیون نسخه از ویندوز ۱۰ بر روی رایانه‌های مورد استفاده خود و مهاجرت به این سیستم‌عامل تا ژانویه سال ۲۰۱۷ است و همچنین قصد دارد سرمایه‌گذاری گسترده‌ای برای ارتقای امنیت سایبری خود به عمل آورد.