هم‌اندیشی شرکت‌های دانش‌بنیان با حضور رییس‌جمهور برگزار می‌شود

هم‌اندیشی شرکت‌های دانش‌بنیان با حضور رییس‌جمهور برگزار می‌شود در دومین نشست هم‌اندیشی فعالان شرکت‌های دانش‌بنیان که با حضور رییس‌جمهوری برگزار خواهد شد، درباره مسایل و موضوعات شرکت‌های دانش‌بنیان و صندوق نوآوری و شکوفایی بحث و تبادل نظر صورت می‌گیرد. به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، پرویزکرمی، مشاور معاون علمی […]

هم‌اندیشی شرکت‌های دانش‌بنیان با حضور رییس‌جمهور برگزار می‌شود

در دومین نشست هم‌اندیشی فعالان شرکت‌های دانش‌بنیان که با حضور رییس‌جمهوری برگزار خواهد شد، درباره مسایل و موضوعات شرکت‌های دانش‌بنیان و صندوق نوآوری و شکوفایی بحث و تبادل نظر صورت می‌گیرد.

به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، پرویزکرمی، مشاور معاون علمی و فناوری گفت: «دومین نشست هم اندیشی فعالان اقتصاد دانش‌بنیان و نوآوری» با حضور رییس‌جمهور، معاون علمی و فناوری رییس‌جمهوری، رییس صندوق نوآوری و شکوفایی، معاونین و فعالان، مدیران و اعضای شرکت‌های دانش‌بنیان، اواسط دی ماه سال جاری برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: این مراسم، در راستای فرهنگ‌سازی و ترویج موضوع اقتصاد دانش‌بنیان و معرفی کسب و کارهای نوین و شرکت‌های نوآور مانند سال گذشته و با هدف هم اندیشی در خصوص مسایل و موضوعات شرکت‌های دانش‌بنیان به صورت یک روزه در محل اجلاس سران برگزار می‌شود.

وی با اشاره به بخش‌های مختلف این رویداد، ابراز کرد: این نشست یک روزه بوده و علاوه بر سخنرانی مسؤولان ارشد نظام، در سه بخش نمایشگاهی، جلسه پرسش و پاسخ ویژه شرکت‌های دانش‌بنیان و پنل صندوق نوآوری و شکوفایی با فعالان شرکت‌های دانش‌بنیان و کسب و کارهای نوآور همراه خواهد بود.

دبیر ستاد توسعه فرهنگ علم، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان معاونت علمی در ادامه گفت: در بخش نخست، بازدید رییس‌جمهوری محترم از نمایشگاه دستاوردهای این شرکت‌ها و سخنرانی ایشان در جمع رؤسا و مدیران شرکت‌های دانش‌بنیان صورت می‌گیرد.

کرمی درباره بخش دوم این هم‌اندیشی ابراز کرد: نشست پرسش و پاسخ در خصوص چالش‌‌ها و مسایل شرکت‌های دانش‌بنیان در نوبت صبح برگزار خواهد شد. باید توجه داشت که هم اکنون بیش از ۸۰ خدمت مختلف برای حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان به این شرکت‌ها داده می‌شود و برای ایجاد هماهنگی و سهولت در کار‌ها این نشست‌ها ضروری است و آسیب‌شناسی و شناسایی نقاط قوت و ضعف این اقدامات در این جلسات هم اندیشی عیان و برطرف می‌شود .

 

دبیر دومین نشست هم‌ اندیشی فعالان شرکت‌های دانش‌بنیان ادامه داد: در بخش سوم و نوبت بعدازظهر این مراسم نیز، پنل و نشست‌های ویژه با محوریت فعالیت‌ها و خدمات صندوق نوآوری و شکوفایی با حضور رییس هیأت عامل و معاونین و مدیران این صندوق برپا می‌شود، رؤسا و اعضای شرکت‌های دانش‌بنیان، به صورت چهره‌به‌چهره به تبادل نظر و تعامل و پیگیری مسایل شرکت‌های خود با صندوق در این عرصه خواهند پرداخت.