طرح عظیم انتقال آب سد گاوشان به شهر کرمانشاه با قوت درحال انجام است

طرح عظیم انتقال آب سد گاوشان به شهر کرمانشاه با قوت درحال انجام است طرح عظیم تأمین آب شرب بلندمدت شهر کرمانشاه با ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی تا سال ۱۴۱۵ نیاز آبی یک میلیون و ۵۰۰ هزار نفر را مرتفع خواهد نمود. به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه‌ای […]

طرح عظیم انتقال آب سد گاوشان به شهر کرمانشاه با قوت درحال انجام است

طرح عظیم تأمین آب شرب بلندمدت شهر کرمانشاه با ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی تا سال ۱۴۱۵ نیاز آبی یک میلیون و ۵۰۰ هزار نفر را مرتفع خواهد نمود.

به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه‌ای کرمانشاه، فرخی، مدیر اجرایی این طرح گفت: قسمت‌های اصلی این طرح شامل: خط انتقال لوله فولادی به طول ۷۴ کیلومتر، جاده دسترسی خط انتقال، تصفیه‌خانه با ظرفیت ۵٫۲ متر مکعب در ثانیه، ۸۰۰۰۰ متر مکعب مخازن ذخیره آب شهری، خطوط بین مخازن از مؤلفه‌های اصلی طرح به شمار می‌روند.

مدیر اجرایی طرح در خصوص احداث تصفیه‌خانه آب شرب کرمانشاه گفت: این پروژه در زمینی به مساحت ۲٫۵ هکتار در حوالی شهر کرمانشاه با ۴ بخش اصلی: بخش سیویل، بخش مکانیکال، بخش الکتریکال، بخش کنترل ابزار دقیق و انتقال پیام بوده که به موازات در حال انجام می‌باشد و در سال ۹۶ وارد مدار خواهد شد.

 

لازم به ذکر می‌باشد که این طرح عظیم از سال ۱۳۸۸ آغاز و طی ۳ مرحله طرح اضطراری، طرح میان‌مدت و طرح بلندمدت آب شرب شهر کرمانشاه از سد مخزنی گاوشان توانسته است مشکل آب شرب شهر کرمانشاه را تا سال ۱۴۱۵ برطرف نماید.