۱۳۵۵ فوتی در تصادفات آبان

۱۳۵۵ فوتی در تصادفات آبان سازمان پزشکی قانونی اعلام کرد: در آبان ماه امسال، آمار تلفات حوادث رانندگی در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۲٫۹ درصد و آمار مصدومان ۱۳٫۱ درصد افزایش یافته است و۱۳۵۵نفر در تصادفات فوت شدند. به گزارش مناقصه‌مزایده از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان پزشکی قانونی کشور، […]

۱۳۵۵ فوتی در تصادفات آبان

سازمان پزشکی قانونی اعلام کرد: در آبان ماه امسال، آمار تلفات حوادث رانندگی در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۲٫۹ درصد و آمار مصدومان ۱۳٫۱ درصد افزایش یافته است و۱۳۵۵نفر در تصادفات فوت شدند.

به گزارش مناقصه‌مزایده از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان پزشکی قانونی کشور، در ۸ ماهه سال جاری از کل تلفات حوادث رانندگی ۹ هزار و ۷۶ نفر مرد و دو هزار و ۵۴۸ نفر زن بودند. در ۸ ماهه سال جاری ۱۱ هزار و ۶۲۴ نفر در حوادث رانندگی جان خود را از دست دادند که این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل که آمار تلفات ۱۱ هزار و ۸۵۹ نفر بود، دو درصد کاهش داشته است. همچنین ۷ هزار و ۵۴۱ نفر در محورهای برون شهری، ۳ هزار و ۱۹۷ نفر در مسیرهای درون شهری، ۸۵۳ نفر در مسیرهای روستایی و ۳۳ نفر نیز در محورهایی نامعلوم جان خود را از دست داده‌اند.

در این مدت استان‌های فارس با هزار و ۶۰، خراسان‌رضوی با ۸۳۸ و تهران با ۸۳۱ فوتی بیش‌ترین و استان‌های ایلام با ۹۶، کهگیلویه‌وبویراحمد با ۱۲۲ و خراسان‌جنوبی با ۱۴۵ فوتی کم‌ترین آمار تلفات حوادث رانندگی را داشته‌اند.

بر اساس این گزارش در ۸ ماهه امسال ۲۳۷ هزار و ۵۳۴ مصدوم حوادث رانندگی به مراکز پزشکی قانونی کشور مراجعه کردند که از این تعداد ۱۷۰ هزار و ۳۸۵ نفر مرد و ۶۷ هزار و ۱۴۹ نفر زن بودند.

آمار مصدومان حوادث رانندگی۸ ماهه امسال در مقایسه با مدت مشابه سال قبل با رشد ۸٫۱ درصدی مواجه بوده است.

در آبان ماه سال جاری آمار تلفات حوادث رانندگی در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۲٫۹درصد و آمار مصدومان ۱۳٫۱  درصد افزایش یافت. همچنین هزار و ۳۵۵ نفر(هزار و ۸۳ مرد و ۲۷۲ زن) در حوادث رانندگی جان باختند در حالی‌که تعداد تلفات حوادث رانندگی در آبان ماه سال قبل هزار و ۳۱۷ نفر بود.

 

در این ماه ۲۷ هزار و ۸۷۸ مصدوم حوادث رانندگی نیز به مراکز پزشکی قانونی مراجعه کردند که ۲۰ هزار و ۵۲۴ نفر آنان مرد و ۷ هزار و ۳۵۴ نفر زن بودند.