استقرار و فعالیت ۱۷ شرکت مشاوره‌ای در مرکز خدمات فناوری کسب‌وکار آمل

استقرار و فعالیت ۱۷ شرکت مشاوره‌ای در مرکز خدمات فناوری کسب‌وکار آمل مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران از استقرار و فعالیت ۱۷ شرکت مشاوره‌ای در مرکز خدمات فناوری کسب‌وکار شهرک صنعتی امامزاده عبدا… آمل خبر داد. به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران، سیدمصطفی‌موسوی گفت: مراکز خدمات فناوری کسب‌وکار به‌منظور […]

استقرار و فعالیت ۱۷ شرکت مشاوره‌ای در مرکز خدمات فناوری کسب‌وکار آمل

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران از استقرار و فعالیت ۱۷ شرکت مشاوره‌ای در مرکز خدمات فناوری کسب‌وکار شهرک صنعتی امامزاده عبدا… آمل خبر داد.

به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران، سیدمصطفی‌موسوی گفت: مراکز خدمات فناوری کسب‌وکار به‌منظور ایجاد امکانات مناسب جهت استقرار و ارایه خدمات کسب‌وکار در زمینه‌های مختلف شامل فنی و مهندسی، فناوری، مدیریتی، مالی، حقوقی و آموزشی ایجادشده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران هدف از ایجاد مراکز فناوری کسب‌وکار در شهرک‌های صنعتی را توسعه دانش، تبدیل ایده به یک فعالیت شغل پایدار، کمک به حفظ و پایداری فعالیت‌های نوپای کارآفرینی در رقابت اقتصادی و توسعه فعالیت‌های دانش‌محور در واحدهای تولیدی و صنعتی دانست و افزود: مرکز خدمات فناوری کسب‌وکار آمل در زمینی به مساحت ۵۳۰۰ مترمربع و با زیربنای ۴۳۹۶ مترمربع احداث‌شده که در حال حاضر ۱۷ شرکت مشاوره‌ای در این مرکز در حال فعالیت و ارایه خدمات به واحدهای مستقر در شهرک صنعتی هستند.

موسوی بیان داشت: سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران با هدف توانمندسازی صنایع کوچک و متوسط و شناسایی موانع و ارایه راهکار‌ها در جهت رفع آن و گسترش بازار رقابتی، ایجاد مراکز خدمات فناوری کسب‌وکار در شهرک‌های صنعتی را در دستور کار قرارداد.

 

وی تصریح کرد: صرفه‌جویی در زمان و سرمایه و دستیابی آسان به اطلاعات، ارتقاء فرهنگ استفاده از خدمات مشاوره‌ای و اجرایی کردن موارد کاربردی در محیط کار و تولید، از مزایای بسیار مهم مرکز خدمات فناوری کسب‌وکار در شهرک‌های صنعتی است.