مدیر پروژه طرح خدمات و امداد نوروزی شرکت خدمات پس از فروش ایرانخودرو، گفت: در طرح نوروزی سالجاری موفق شدیم، با برنامهریزی دقیق و اجرای کامل آن، رکوردهای جدید و چشمگیری در راستای افزایش رضایت مشتریان ثبت کنیم، به نحوی که حدود ۹۰ درصد خودروهای پذیرش شده در نمایندگیهای مجاز طی همان روز، ترخیص و […]
مدیر پروژه طرح خدمات و امداد نوروزی شرکت خدمات پس از فروش ایرانخودرو، گفت: در طرح نوروزی سالجاری موفق شدیم، با برنامهریزی دقیق و اجرای کامل آن، رکوردهای جدید و چشمگیری در راستای افزایش رضایت مشتریان ثبت کنیم، به نحوی که حدود ۹۰ درصد خودروهای پذیرش شده در نمایندگیهای مجاز طی همان روز، ترخیص و به مشتریان تحویل داده شدند و میانگین مدت زمان تعمیرات در نمایندگیها از ۱۴ ساعت به ۸٫۵ رسید که این میزان نسبت به سال گذشته ۴۰درصد کاهش داشته است. به گزارش مناقصهمزایده به نقل از ایکوپرس، رسول رمضانی؛ ادامه داد: در طرح امسال تعداد خودروهای متوقف و متوقع در انتظار تأمین قطعه در نمایندگیها به ترتیب ۷۶ و ۸۱ درصد نسبت به مدت مشابه در سال گذشته کاهش یافت. وی با اشاره به کاهش چشمگیر تعداد خودروهای متوقف و متوقع و همچنین کاهش زمان تعمیرات، گفت: پیشبینی تأمین قطعات مورد نیاز و تأمین آن از نیمه دوم سال ۱۴۰۲ و ارسال پیش از موعد قطعات برای نمایندگیهای کشیک یکی از دلایل این دستاورد بوده، همچنین با توجه به ایام تعطیلات، تمهیدات لجستیکی لازم برای تأمین و ارسال فوری قطعات، از قبل اندیشیده شده بود تا خودرویی در این زمان در نمایندگیها متوقف نماند. رمضانی؛ افزود: در نوروز امسال، ارائه خدمات وارانتی به مشتریان در نمایندگیهای ایرانخودرو نسبت به مدت مشابه سال گذشته، ۲۷ درصد رشد داشت که نشاندهنده وفاداری مشتریان به گروه صنعتی ایرانخودرو حتی پس از اتمام دوره گارانتی است. وی درخصوص میانگین زمان انتظار برای دریافت خدمات امدادی نیز به ثبت رکوردی جدید اشاره و تشریح کرد: این عدد در نوروز سالجاری به ۲۱دقیقه و ۱۹ثانیه رسید؛ یعنی امدادگران توانستند به صورت متوسط ۱۲ درصد زودتر از سال گذشته در محل درخواست امداد مشتریان حاضر شوند. در عین حال هزینه ایاب و ذهاب خدمات امداد بالینی برای هموطنانی که تعمیرات خودروی آنها در محل انجام میشد نیز رایگان بود. رمضانی؛ یادآور شد: در تمام روزهای اجرای طرح، مدیران ارشد و کارشناسان ستاد مرکزی ایساکو، به صورت ویژه برای تسریع در روند خدمترسانی به مشتریان در مجموعه حضور داشتند و ضمن ارتباط مستمر با مدیران دفاتر منطقهای در سراسر کشور، بر حسن اجرای طرح و کیفیت ارائه خدمات، نظارت و بررسی داشتند. گفتنی است؛ شبکه خدمات پس از فروش ایرانخودرو علاوه بر ارائه خدمات به مشتریان خود، در مجموع به ۳۸۰۳ خودرو از سایر خودروسازان کشور نیز از حمل تا امداد بالینی خدمترسانی کرده است. در این طرح بیش از شش هزار نفر در شبکه خدمات پس فروش ایرانخودرو، شامل ۳۰۰ نمایندگی و ۳۰۰ فروشگاه مجاز به خدمترسانی پرداختند. همچنین دو هزار و ۸۰۰ اکیپ شیفت ناوگان امدادخودرو ایران در سراسر کشور برای خدمترسانی به هموطنان با آمادگی کامل به هممیهنان خدمت ارائه کردند. نمایندگیهای کشیک طرح به صورت تکشیفت، دو شیفت و برای نخستینبار شش نمایندگی ویژه پذیرش افطار تا سحر در شهرهای تهران، قم، شیراز، اصفهان، مشهد و اهواز به خدمترسانی پرداختند. این طرح پس از ۱۷ شبانهروز تلاش مداوم مدیران ارشد و کارکنان مجموعه خدمات پس از فروش ایرانخودرو در چهاردهم فروردین ماه ۱۴۰۳ خاتمه یافت.
دیدگاه بسته شده است.