مجوز احداث سایت دفع پسماندهای پزشکی و صنعتی در محدوده ۱۲۰ کیلومتری تهران

    معاون اول رییس‌جمهوری مصوبه دولت درباره احداث سایت دفع پسماندهای پزشکی و صنعتی در محدوده ۱۲۰ کیلومتری تهران را به وزارتخانه‌ها و دستگاه‌های مربوطه ابلاغ کرد. به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع‌رسانی دولت، اسحاق جهانگیری این مصوبه را برای اجرا به وزارت صنعت، معدن و تجارت، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و […]

 

 

معاون اول رییس‌جمهوری مصوبه دولت درباره احداث سایت دفع پسماندهای پزشکی و صنعتی در محدوده ۱۲۰ کیلومتری تهران را به وزارتخانه‌ها و دستگاه‌های مربوطه ابلاغ کرد.

به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع‌رسانی دولت، اسحاق جهانگیری این مصوبه را برای اجرا به وزارت صنعت، معدن و تجارت، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و سازمان حفاظت محیط‌زیست ابلاغ کرد.

با تصویب هیأت وزیران، وزارت صنعت، معدن و تجارت مجاز شد نسبت به صدور مجوز احداث سایت دفع پسماندهای پزشکی و صنعتی در محدوده ۱۲۰ کیلومتری تهران اقدام کند.

متن مصوبه هیأت وزیران به شرح زیر است:

 

وزارت صنعت، معدن و تجارت مجاز است با رعایت قوانین مربوط از جمله مواد (۱۲) و (۱۳) قانون نحوه جلوگیری از آلودگی هوا – مصوب ۱۳۷۴ – و مواد (۱۲) و (۱۳) قانون مدیریت پسماند‌ها -مصوب ۱۳۸۳- و حفظ حریم شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) نسبت به صدور مجوز احداث سایت دفع پسماندهای پزشکی و صنعتی در محدوده یکصد و بیست کیلومتری تهران اقدام کند.