مهم‌ترین و بزرگ‌‌ترین عاملان قاچاق دستفروشان هستند

رییس اتاق اصناف شهرستان فریدونکنار مهم‌ترین و بزرگ‌‌ترین عاملان قاچاق دستفروشان هستند باقرزاده رییس اتاق اصناف شهرستان فریدونکنار گفت: مهم‌ترین و بزرگ‌‌ترین عاملان قاچاق دستفروشان هستند که در ردیف ساماندهی قرار ندارند. ‌ به گزارش بصیرنیوز،‌ مهدی‌باقرزاده یادآور ‌شد: در زمینه قاچاق کالا موارد اندکی از طریق واحدهای صنفی انجام می‌شود اما قاچاق از واحدهای […]

رییس اتاق اصناف شهرستان فریدونکنار

مهم‌ترین و بزرگ‌‌ترین عاملان قاچاق دستفروشان هستند

باقرزاده رییس اتاق اصناف شهرستان فریدونکنار گفت: مهم‌ترین و بزرگ‌‌ترین عاملان قاچاق دستفروشان هستند که در ردیف ساماندهی قرار ندارند.

به گزارش بصیرنیوز،‌ مهدی‌باقرزاده یادآور ‌شد: در زمینه قاچاق کالا موارد اندکی از طریق واحدهای صنفی انجام می‌شود اما قاچاق از واحدهای مختلف عبور می‌کند تا این‌که به واحد صنفی می‌رسد.

این مسؤول، گفت: از مهم‌ترین و بزرگ‌‌ترین عاملان قاچاق دستفروشان هستند که در ردیف ساماندهی قرار ندارند.

وی افزود: با توجه به این‌که اداره اتاق اصناف با کمبود بودجه و بازرس مواجه است اما با همین اندک بازرس موجود، بازدید‌ها از دستفروشان و اصناف آغاز شد.

باقرزاده، تصریح ‌کرد: چند پرونده تعزیراتی برای رفع مشکلات نوشته شد و در حال حاضر این عملیات بازدید اجرا می‌شود.

 

رییس اتاق اصناف فریدونکنار با اشاره به دستورالعمل برای ادغام اتحادیه‌ها، گفت: اتحادیه‌هایی که تمکن مالی و یا حد نصاب کافی نداشته باشد باید با هم ادغام می‌شدند به‌طوری که اتحادیه قصابان و رستوران چون به حد کافی نرسیدند این دو اتحادیه در هم ادغام شدند.