۴۰۴۴ مناقصه – شركت خطوط لوله و مخابرات نفت ايران – خریـد ۵ عدد بال ولو برقی

  شناسه: ۱۶۹۳۲۳۱ آگهي مناقصه‌عمومی یک مرحله‌ای (۲۰۰۲۰۰۱۱۰۵۰۰۰۲۷۵)  مناقصه‌گزار: مدیریت کالای شركت خطوط لوله و مخابرات نفت ايران موضوع مناقصه: خریـد ۵ عدد بال ولو برقی ۱۵۰#”۱۶، تحت تقاضای شماره ZPD-0020115-TR/B01 ۱-     محل تحویل:: اداره عملیات کالای شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران واقع در تهران. ۲-     مدت قرارداد: ۳۶ ماه ۳-     مدت اجرای […]

 

شناسه: ۱۶۹۳۲۳۱

آگهي مناقصه‌عمومی یک مرحله‌ای (۲۰۰۲۰۰۱۱۰۵۰۰۰۲۷۵)

 مناقصه‌گزار: مدیریت کالای شركت خطوط لوله و مخابرات نفت ايران

موضوع مناقصه: خریـد ۵ عدد بال ولو برقی ۱۵۰#”۱۶، تحت تقاضای شماره ZPD-0020115-TR/B01

۱-     محل تحویل:: اداره عملیات کالای شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران واقع در تهران.

۲-     مدت قرارداد: ۳۶ ماه

۳-     مدت اجرای کار/ تحویل کالا: ۱۸ ماه

۴-     نام دستگاه نظارت: اداره مهندسی توسعه ساخت و منابع کالا- شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران

۵-     بودجه برآوردی: ۲۷٫۵۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال

۶-     به دلیل اهمیت ویژه استفاده از کالاهای تخصصی دارای کیفیت مناسب و مورد تأیید در صنعت نفت، صرفاً پیشنهادات شرکت‌های
سازنده/ تولیدکننده داخلی مندرج در فهرست بلند منابع واحد دستگاه مرکزی (
AVL نفت) در زمینه تولید بال ولو و یا عملگر برقی موردبررسی قرارگرفته و پیشنهاد سایر سازندگان/تولیدکنندگان داخلی خارج از AVL به دلیل عدم حضور در فهرست بلند دستگاه مرکزی و کلیه تأمین‌کنندگان موردقبول نمی‌باشد. ارائه تصویر کد ثبت‌نام در سامانه EP جهت کالای موردتقاضا؛ همراه با پاکت ب، الزامی است.

۷-     قیمت‌ها متناسب با كالاي ساخت داخل با لحاظ كيفيت ارائه گردد.

۸-     درج كد اقتصادي و شناسه ملي جهت اشخاص حقوقي (الزامی) در پيشنهاد قيمت مندرج در سامانه ستاد.

۹-     روش ارزیابی مالی بر اساس دستورالعمل ارزیابی مالی و فرایند قیمت متناسب در مناقصات صنعت نفت (اصلاحیه ۱) به شماره
۷۹۶-۲/۲۰ مورخ ۱۱/۱۲/ ۱۳۹۹ می‌باشد.

نوع و مبلغ تضمين شركت در فرآيند ارجاع كار: مبلغ ۱٫۳۷۵٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال به‌صورت يك يا تركيبي از ضمانتنامه هاي مندرج دربندهای (الف، ب، پ، ج، چ، ح، خ) ماده ۴ آیین‌نامه تضمين معاملات دولتي به شماره ۱۲۳۴۰۲/۵۰۶۵۹ مورخ ۲۲/۹/۱۳۹۴ هيأت محترم وزيران می‌باشد. تضمين وجه نقد می‌بایست به شماره شبا IR360 10000 41010 4683 8162 801 بانك مرکزی جمهوری اسلامی ایران به نام شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران واريز گردد. ضمناً تأکید می‌گردد اصل ضمانتنامه يا رسيد پرداخت وجه نقد در سامانه ستاد بارگذاري گردد.

زمان و نحوه دریافت اسناد مناقصه از طریق سامانه ستاد: شرکت‌کنندگان مهلت‌دارند تا ساعت ۱۵:۰۰ مورخ ۰۵/۰۲/۱۴۰۳ با مراجـــعه به سامانه تداركات الــكترونيكي دولت (ستاد) به نشاني www.setadiran.ir نسبت به دریافت اسناد اقدام نمايند.

لازم به ذكر است كليه مراحل برگزاري مناقصه از فراخوان تا انتخاب برنده از طریق سايت مزبور انجام خواهد شد و لازم است مناقصه‌گران در صورت عدم عضويت قبلي در سامانه ستاد، نسبت به ثبت‌نام و اخذ گواهي امضاء الكترونيكي اقدام نمايند و جهت عضويت با پشتيباني سامانه ستاد به شماره ۰۲۱۴۱۹۳۴ تماس حاصل فرمايند. ضمنأ درج کامل آدرس محل اقامتگاه شخص حقوقی (آدرس پستی شرکت)، شماره فکس و تلفن شرکت و مدیران شرکت در سامانه تدارکات الکترونیک دولت جهت ارسال دعوت‌نامه و هرگونه اطلاع‌رسانی برای کلیه شرکت‌کنندگان در مناقصه الزامی است.

زمان و مهلت تکمیل و بارگذاری پيشنهادات در سامانه و مهلت تحویل اصل پاکت الف حاوی تضمین شرکت در فرآیند ارجاع کار: شرکت‌کنندگان می‌بایست تا ساعت ۱۵:۰۰ مورخ ۳۱/۰۲/۱۴۰۳ نسبت به تكميل اسناد مربوطه و بارگذاري در سامانه تداركات الكترونيكی دولت (ستاد) و تحويل اصل پاكت الف (اصل ضمانتنامه شركت در فرآيند ارجاع كار/اصل رسید واریز وجه) لاك و مهرشده در مهلت مندرج در این بند به دفتر کمیسیون مناقصات اقدام و رسيد دریافت نمايند.

زمان و محل گشايش پاكات: پيشنهادهاي واصله در ساعت ۰۹:۰۰ مورخ ۰۶/۰۳/۱۴۰۳، در محل كميسيون مناقصات به آدرس: تهران، خيابان سپهبد قرني، نرسيده به خيابان جعفر شهری (سپند)، پلاك ۱۸۸، طبقه هشتم از طريق سامانه تداركات الكترونيكی دولت (ستاد) گشایش و خوانده خواهد شد. حضور شرکت‌کنندگان در مناقصه، در محل كميسيون مناقصات در روز گشایش پاكات بلامانع می‌باشد. (اطلاع از تاریخ گشایش پاکات و مواعد زمانی از طریق سامانه ستاد امکان­پذیر می‌باشد.)

جهت كسب اطلاعات بيشتر به پايگاه هاي ذيل مراجعه و يا با شماره ۶۱۶۳۰۸۱۸- ۶۱۶۳۰۳۸۲- ۶۱۶۳۰۱۷۸- ۶۱۶۳۰۴۴۸ (آقای طاهریان) تماس حاصل فرمایيد.

www.shana.ir                                    www.setadiran.ir                                www.ioptc.ir

روابط‌عمومی