جایگاه حزب‌ا… در موازنه قدرت در منطقه متزلزل نخواهد شد

رییس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: علی‌رغم خواست آل‌سعود و شرکای منطقه‌ای آن، در جایگاه تثبیت شده حزب‌ا… لبنان در موازنه قدرت در منطقه، هیچ‌گونه تزلزلی ایجاد نخواهد شد. به گزارش مهر، سیدحسن فیروزآبادی، رییس ستاد کل نیروهای مسلح در واکنش به تروریستی خواندن حزب‌ا… لبنان از سوی شورای همکاری خلیج‌فارس و کشورهای عضو اتحادیه […]

رییس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: علی‌رغم خواست آل‌سعود و شرکای منطقه‌ای آن، در جایگاه تثبیت شده حزب‌ا… لبنان در موازنه قدرت در منطقه، هیچ‌گونه تزلزلی ایجاد نخواهد شد.

به گزارش مهر، سیدحسن فیروزآبادی، رییس ستاد کل نیروهای مسلح در واکنش به تروریستی خواندن حزب‌ا… لبنان از سوی شورای همکاری خلیج‌فارس و کشورهای عضو اتحادیه عرب شرکت کننده در اجلاس تونس اظهار کرد: حزب‌ا… فرزند ملت لبنان است و هدایای بسیار بزرگی برای مردم این کشور به ارمغان آورده است.

وی افزود: اخراج صهیونیست‌ها از جنوب لبنان و پاکسازی این منطقه از لوث وجود نحس صهیونیست‌ها و ایجاد سپر دفاعی نفوذناپذیر برابر رژیم صهیونیستی از جمله هدایایی است که با اراده حزب‌ا… به مردم لبنان داده شده است.

فیروزآبادی با برشماری رهاوردهای مقاومت اسلامی و حزب‌ا… لبنان برای مردم این کشور و بلکه کشورهای منطقه تصریح کرد: ایستادگی و مقاومت تمام عیار برابر تجاوز صهیونیست‌‌ها که قصد اشغال لبنان را داشتند و همچنین تلاش برای وحدت و وفاق گروه‌ها و جریان‌های مختلف این کشور برای حمایت از مصالح و منافع ملی از واقعیات غیرقابل انکار است که با نقش آفرینی‌های حزب‌ا… طی سالیان اخیر در این کشور رقم خورده است.

رییس ستاد کل نیروهای مسلح خاطرنشان کرد: درخشان‌‌ترین تأثیر حزب‌ا… لبنان را باید در قوت قلب فلسطینی‌های مظلوم برای مقاومت برابر صهیونیست‌ها جستجو کرد که جلوه حقیقی آن در جنگ‌های ۳گانه ۲۲ روزه، ۸ روزه و ۵۱ روزه در معرض قضاوت قرار دارد.

فیروزآبادی تصمیمات اخیر بیعت‌کننده‌ها با اسراییل در شورای همکاری خلیج‌فارس و اجلاس تونس را بسیار شتاب‌زده، نسنجیده و مغایر با مصالح و خواست امت اسلام تلقی و تأکید کرد: تردیدی نیست این اقدام تحت فرمان صهیونیست‌ها و به دستور دشمنان قسم خورده اسلام عزیز و پیامبر اعظم (ص) صورت پذیرفته است.

وی خاطرنشان کرد: بیانیه‌های ریاض و تونس تلاش برای ایجاد اختلاف و تفرقه در امت اسلامی بوده و زشتی آن به حدی است که حامیان آن را مورد انزوا و نفرت ملت‌های مسلمان و بلکه آزادیخواهان و ظلم‌ستیزان عالم قرارداده است.

فیروز آبادی در پایان اقدام اخیر شورای همکاری خلیج‌فارس و اتحادیه عرب را تلاش نیابتی آل‌سعود برای هموارسازی اهداف شوم منطقه‌ای آمریکا و صهیونیست‌ها دانست و تصریح کرد: به رغم خواست آل‌سعود و شرکای منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای آن در جایگاه تثبیت شده حزب‌ا… لبنان در موازنه قدرت در منطقه هیچ‌گونه تزلزلی ایجاد نخواهد شد و رویای صهیونیست‌ها برای پایدارسازی امنیت سرزمین‌های اشغالی تعبیر نخواهد شد.