خودروساز چینی چری، اعلام کرد که کارخانه تازه خریداری شده در بارسلونا یکی از اصلیترین تأسیسات صادراتی آن در سراسر جهان خواهد بود و هدف آن تولید ۱۵۰ هزار خودرو در سال تا سال ۲۰۲۹ بهعنوان بخشی از سرمایهگذاری مشترک با شرکت اسپانیایی است. به گزارش مناقصهمزایده، خودروساز چینی چری و شریک اسپانیاییاش Ebro-EV Motors […]
خودروساز چینی چری، اعلام کرد که کارخانه تازه خریداری شده در بارسلونا یکی از اصلیترین تأسیسات صادراتی آن در سراسر جهان خواهد بود و هدف آن تولید ۱۵۰ هزار خودرو در سال تا سال ۲۰۲۹ بهعنوان بخشی از سرمایهگذاری مشترک با شرکت اسپانیایی است. به گزارش مناقصهمزایده، خودروساز چینی چری و شریک اسپانیاییاش Ebro-EV Motors اعلام کردند که انتظار دارند ۱۲۵۰ شغل ایجاد کنند و سالانه ۱۵۰ هزار وسیله نقلیه، عمدتاً برقی، در کارخانه جدید خود در بارسلونا تولید کنند. تولید در پایان تابستان در کارخانه چری آغاز خواهد شد و خودروسازان در ابتدا ۱۵۰ نفر را استخدام خواهند کرد. گیبینگ ژانگ؛ معاون اجرایی چری در جریان ارائه این سرمایهگذاری مشترک گفت: زمانی که به مقیاس کافی تولید رسیدیم، صادرات به بقیه اروپا و سایر کشورها را برنامهریزی خواهیم کرد و آن را به یکی از اصلیترین تأسیسات صادراتی چری در سراسر جهان تبدیل خواهیم کرد. خودروسازان برقی در سراسر جهان در حال جنگ قیمتی برای به دست آوردن سهم بازار هستند. پدرو سانچز؛ نخست وزیر اسپانیا، گفت که چری وای وی موتورز حدود ۴۰۰ میلیون یورو (۴۲۶٫۶۴ میلیون دلار) در کارخانه سرمایهگذاری خواهند کرد. سانچز گفت که چنین سرمایهگذاریهایی نشان میدهد که اسپانیا پس از اجرای طرحی پنج میلیارد یورویی در سال ۲۰۲۰ برای جذب تولید در حال تبدیل شدن به یک مرکز بزرگ خودروهای الکتریکی برای اروپاست. امسال، چری امودا ۵ خود را در نسخههای برقی و موتور احتراقی خود در بارسلون تولید خواهد کرد و بعداً مدل جیکو۷ خود را نیز در آنجا تولید خواهد کرد. EV Motors تولید دو مدل شاسیبلند را در نسخههای پلاگین هیبریدی و احتراقی در سه ماهه چهارم آغاز خواهد کرد. طبق گزارش رویترز، چری و ابرو اعلام کردند که قصد دارند در سال ۲۰۲۷ سالانه ۵۰ هزار دستگاه خودرو در کارخانه تولید کنند که تا سال ۲۰۲۹ به حدود ۱۵۰ هزار دستگاه در سال خواهد رسید.
مشکل تأمین قطعات یدکی در تمامی خودروهای چینی به حدی بالا گرفته که حتی نمایندگیهایی که این خودروها را وارد بازار کردهاند، اطلاعات کاملی از جزئیات فنی آنها ندارند. قطعات خودرو نایاب و گران شده، شرکتهای مونتاژی واردکننده خودرو هم پاسخگو نیستند. به گزارش تسنیم، خریداران خودروهای مونتاژی این روزها، علاوه بر پرداخت مبالغ قابلتوجه […]
گروه خودرو- با توجه به قانون واردات خودرو که مدتهاست در هالهای از ابهام قرار دارد و خودروهای وارد شده به کشور، کماکان از برندهای چینی صورت میگیرد، این نکته حائزاهمیت است که آیا برندهای انتخاب شده برای استفاده در کشور، در خود کشور مبدأ استقبال قابلقبولی داشتهاند یا خیر؟ به گزارش مناقصهمزایده، در همین […]
در حالی منابع ارزی کشور با محدودیتهای بسیار روبهروست و صنایع تولیدی مهم کشور همچون خودروسازان (تولیدی)، قطعهسازان، صنعت تایر و دیگر صنایع با مشکل تأمین ارز مورد نیاز دستوپنجه نرم میکنند که مونتاژکاران بیشترین وارثان ارز کشور هستند و بعضاً آنهایی که ارز کلان اخذ کرده، در صفهای تخصیص ارز آن هم مجدد با […]
مدیرعامل اسبق سایپا، درخصوص علل افت تقاضا برای خودروهای چینی در بازار خودرو به بیان توضیحاتی پرداخت. به گزارش خبرخودرو، سعید مدنی؛ درخصوص علل افت تقاضا برای خودروهای چینی در بازار خودرو که سیاستگذار را ناچار به عرضه مازاد ظرفیت خودروسازان مونتاژی در سامانه فروش یکپارچه خودرو کرده است، اظهار داشت: واقعیت این است ممنوعیت […]
دیدگاه بسته شده است.