اولین دوره کاربردی میان‌مدت مدیریت اجرایی (MBA)

اتاق بازرگانی، صنایع، معادن‌ و کشاورزی تهران با همکاری دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار می‌کند اولین دوره کاربردی میان‌مدت مدیریت اجرایی (MBA) اتاق تهران در راستای ارایه خدمات آموزشی به فعالان اقتصادی، با همکاری دانشگاه صنعتی امیرکبیر یک دوره کاربردی میان‌مدت مدیریت اجرایی (MBA) با گرایش عمومی برای مدیران و کارشناسان ارشد در بنگاه‌های اقتصادی برگزار […]

اتاق بازرگانی، صنایع، معادن‌ و کشاورزی تهران با همکاری دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار می‌کند

اولین دوره کاربردی میان‌مدت مدیریت اجرایی (MBA)

اتاق تهران در راستای ارایه خدمات آموزشی به فعالان اقتصادی، با همکاری دانشگاه صنعتی امیرکبیر یک دوره کاربردی میان‌مدت مدیریت اجرایی (MBA) با گرایش عمومی برای مدیران و کارشناسان ارشد در بنگاه‌های اقتصادی برگزار می‌کند.

 به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از سایت اتاق بازرگانی تهران این دوره آموزشی به گونه‌ای طراحی شده است که مدیران بنگاه‌های اقتصادی با مفاهیم نوین مدیریتی آشنا شوند و توانایی تدوین برنامه و اجرای آن را برای موفقیت در فضای رقابتی کسب کنند. برابر اعلام مرکز آموزش اتاق تهران مخاطبان این دوره آموزشی مدیران ارشد و میانی بنگاه‌های اقتصادی هستند که با ثبت‌نام در این دوره می‌توانند در این دوره یکساله حضور یابند.

برنامه آموزشی این دوره شامل ۱۲ درس است و برای هر درس ۲۰ ساعت آموزش در نظر گرفته شده است که کل دوره آموزشی را به ۲۴۰ ساعت می‌رساند. کلاس‌های دوره کاربردی میان‌مدت مدیریت اجرایی روزهای چهارشنبه‌ از ساعت ۱۶ تا ۲۰ و پنجشنبه از ۸ صبح تا ۱۲ برپا می‌شود.

فعالان اقتصادی و اعضای اتاق تهران که برای حضور در این دوره آموزشی ثبت‌نام می‌کنند باید دارای حداقل مدرک کارشناسی، سه سال سابقه فعالیت کاری مرتبط و آشنایی با زبان انگلیسی داشته باشند. حاضران در این دوره آموزشی با توجه به ارزیابی عملکردشان در طول دوره، گواهینامه معتبر پایان دوره کاربردی یک‌ساله MBA برابر ضوابط و مقررات دانشگاه امیرکبیر دریافت می‌کنند که مورد تأیید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری است.

 

دوره آموزشی کاربردی میان‌مدت مدیریت اجرایی از بهمن ماه سال ۱۳۹۵ آغاز می‌شود و متقاضیان و علاقه‌مندان به حضور در این دوره می‌توانند با دریافت فرم‌ ثبت‌نام و ارسال مدارک تا پایان دی ماه حضور خود را قطعی کنند. بنا‌بر اعلام مرکز آموزش اتاق تهران و با توجه به محدودیت ظرفیت و لزوم یکسان‌سازی فضای حرفه‌ای دوره، با بررسی سوابق و تجارب و در صورت لزوم مصاحبه حضوری نسبت به انتخاب و پذیرش افراد اقدام می‌شود. محل برگزاری این دوره آموزشی ساختمان آموزش اتاق تهران است.