۴۰۶۲ مناقصه – بنياد مسکن انقلاب اسلامي استان قم – تأمین نیروی انسانی اداري

آگهي فراخوان مناقصه یک مرحله ای (نوبت اول) بنياد مسکن انقلاب اسلامي استان قم در نظر دارد بر اساس آيين نامه معاملات داخلي خود نسبت به فراخوان مناقصه یک مرحله ای به شرح زیر اقدام نماید. ۱- موضوع مناقصه: ارائه خدمات تأمین نیروی انسانی اداري، خدماتي و کارشناس (فني و غير فني) مورد نیاز به […]

آگهي فراخوان مناقصه یک مرحله ای (نوبت اول)

بنياد مسکن انقلاب اسلامي استان قم در نظر دارد بر اساس آيين نامه معاملات داخلي خود نسبت به فراخوان مناقصه یک مرحله ای به شرح زیر اقدام نماید.

۱- موضوع مناقصه: ارائه خدمات تأمین نیروی انسانی اداري، خدماتي و کارشناس (فني و غير فني) مورد نیاز به تعداد ۱۴ نفر برای انجام کلیه کارهای محوله از سوی کارفرما با کیفیت مطلوب در اماکن و پروژه های مورد نظرکارفرما.

۲- صلاحيت مورد نياز شامل رتبه/ پايه و رشته                

اشخاص حقوقي دارای گواهینامه تأیید صلاحیت شرکت های خدماتی، پشتیبانی و فنی مهندسی صادره از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی درخصوص موضوع مناقصه.

۳- نحوه و مهلت دریافت و تحویل اسناد

موضوع تاريخ / مهلت نحوه دريافت و ارسال
دريافت اسناد مناقصه از تاریخ  ۱۷/۰۲/۱۴۰۳

تا تاریخ ۲۰/۰۲/۱۴۰۳

مراجعه حضوری در ساعات اداری به واحد امور قراردادهای بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قم
ارسال اسناد مناقصه تا تاريخ ۳۰/۰۲/۱۴۰۳ اسناد مناقصه و پیشنهاد قیمت باید حداکثر تا پایان وقت اداری مهلت ارسال پیشنهاد قیمت مندرج در آگهی به دبیرخانه حراست بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قم تحویل گردد.
بازگشایی پاکات ساعت  ۰۹:۰۰ روز دوشنبه ۳۱/۰۲/۱۴۰۳ دعوت جهت مراجعه حضوری نماینده قانونی مناقصه گر در جلسه بازگشایی پاکات در ساختمان بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قم
توضیحات : چنانچه مناقصه گر به هر دليلي در مهلت خريد اسناد مناقصه موفق به تهيه اسناد نگرديد، ضمن پذيرش مسئوليت مي تواند در زمان باقيمانده تا اتمام مهلت تسليم پاکت ها نسبت به تهيه اسناد مناقصه اقدام نمايد. در اين صورت مسئوليت کمبود زمان متوجه مناقصه گر بوده و مهلت تسليم پاکت ها به هيچ عنوان تمديد نمي گردد.

۴- برآورد موضوع مناقصه : ۱۹۰/۷۷۶/۱۳۴/۳۰ ريال

۴- هزینه خرید اسناد: مبلغ ۱,۰۰۰,۰۰۰ريال مي باشد که به شمارة شبا ۲۶۰۱۸۰۰۰۰۰۰۰۰۰۱۵۳۶۰۷۶۲۰۰IR  نزد بانک تجارت بنام بنیاد مسکن انقلاب اسلامي استان قم واریز گردد.

۵- مدت اعتبار پیشنهادها : دو ماه

۶- نوع و مبلغ تضمين شرکت در مناقصه: طبق آيين نامه معاملات داخلي بنياد مسکن : ۱,۵۱۰,۰۰۰,۰۰۰ ريال (يک ميليارد و پانصد و ده ميليون ریال) است ‌كه‌ بايد به‌ يكي‌ از صورت‌هاي‌ مشروحه‌ زير، همراه‌ با اسناد مناقصه‌ در پاكت‌ (( الف‌ )) به‌ دستگاه‌ مناقصه‌ گزار تسليم ‌شود:        الف‌) ضمانت‌ نامه‌ بانكي‌ به‌ نفع‌ كارفرما.

ب) اصل فيش واريز وجه نقد به شمارة شبا ۲۶۰۱۸۰۰۰۰۰۰۰۰۰۱۵۳۶۰۷۶۲۰۰IR  نزد بانک تجارت به نام بنیاد مسکن انقلاب اسلامي استان قم     ج) فرم تأييديه مطالبات امور مالي بنياد مسکن انقلاب اسلامي استان قم

مدت‌ اعتبار تضمين‌ فوق‌ دو ماه‌ بوده و باید تا پایان ساعت اداری تاريخ ۳۰/۰۴/۱۴۰۳ معتبر باشد و براي‌ دو ماه‌ ديگر نيز قابل‌تمديد باشد.

۷- نام و نشانی مناقصه گزار: قم، انتهاي بلوار امين، ابتداي بلوار غدير، کوچه شماره ۱۱ ، بنياد مسکن انقلاب اسلامي استان قم

تلفن هاي تماس : ۱۵-۰۲۵۳۲۸۵۶۶۱۲ بنياد مسکن انقلاب اسلامي قم -معاونت پشتیبانی