مدیرعامل بانک صادرات ایران مشتریمداری ضامن تحقق منافع بانک و ذینفعان است سیاوش زراعتی مدیرعامل بانک صادرات ایران در حاشیه برگزاری همایش تبیین سیاستهای اعتباری، حقوقی و وصول مطالبات که در استان هرمزگان برگزار میشود، ضمن بازدید از شعب این بانک بر اینکه مشتریمداری ضامن تحقق منافع بانک و ذینفعان است، تأکید کرد. به […]
مدیرعامل بانک صادرات ایران
مشتریمداری ضامن تحقق منافع بانک و ذینفعان است
سیاوش زراعتی مدیرعامل بانک صادرات ایران در حاشیه برگزاری همایش تبیین سیاستهای اعتباری، حقوقی و وصول مطالبات که در استان هرمزگان برگزار میشود، ضمن بازدید از شعب این بانک بر اینکه مشتریمداری ضامن تحقق منافع بانک و ذینفعان است، تأکید کرد.
به گزارش مناقصهمزایده از روابط عمومی بانک صادرات ایران، مدیرعامل این بانک که به منظور حضور در همایش تبیین سیاستهای اعتباری، حقوقی و وصول مطالبات به استان هرمزگان سفر کرده است، در دیدار با کارکنان شعب آن استان گفت: تکریم ارباب رجوع و رعایت حقوق مشتریان و مخاطبان از اولویت و سیاستهای اصلی بانک صادرات ایران است. این بانک از دیرباز رعایت این اصل را سرلوحه کار خود قرارداده و در شرایط کنونی نیز بهبود و ارتقای رویکردها و سیاستهای مشتریمحورانه را در رأس برنامههای خود قرارداده است.
این مطلب بدون برچسب می باشد.
دیدگاه بسته شده است.