این شهدا نه تنها برای ارتش بلکه برای همه ملت مایه افتخارند

    حضرت‌ آیت‌ا…خامنه‌ای فرمودند: اگر جلوی بدخواهان و فتنه‌گران که دستمایه دشمنی آمریکا و صهیونیسم هستند در آنجا(سوریه) گرفته نمی‌شد باید در تهران، فارس، خراسان و اصفهان جلوی آن‌ها را می‌گرفتیم.به گزارش مناقصه‌مزایده از پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر مقام‌معظم‌رهبری، جمعی از خانواده‌های شهدای مدافع حرم ارتش با مقام‌معظم‌رهبری دیدار کردند. خانواده‌های ۷ شهید مدافع حرم […]

    حضرت‌ آیت‌ا…خامنه‌ای فرمودند: اگر جلوی بدخواهان و فتنه‌گران که دستمایه دشمنی آمریکا و صهیونیسم هستند در آنجا(سوریه) گرفته نمی‌شد باید در تهران، فارس، خراسان و اصفهان جلوی آن‌ها را می‌گرفتیم.به گزارش مناقصه‌مزایده از پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر مقام‌معظم‌رهبری، جمعی از خانواده‌های شهدای مدافع حرم ارتش با مقام‌معظم‌رهبری دیدار کردند.

خانواده‌های ۷ شهید مدافع حرم از تکاوران شجاع ارتش طی هفته جاری با حضرت آیت‌ا…خامنه‌ای دیدار و گفت‌وگو کردند. این شهیدان در دفاع از حرم حضرت‌زینب(س) در سوریه به شهادت رسیده‌‌اند.

حضرت‌ آیت‌ا…خامنه‌ای در این دیدار با تجلیل از مقام والای شهدا فرمودند: این شهدا نه تنها برای ارتش بلکه برای همه ملت مایه افتخارند.

رهبر معظم انقلاب تأکید کردند: همسران محترم برخی از این شهدا در تشییع جنازه همسرانشان مطالبی گفتند که فوق سطح فهم معمول ما انسان‌های مادی است.

 

ایشان تصریح کردند: اگر جلوی بدخواهان و فتنه‌گران که دستمایه دشمنی آمریکا و صهیونیسم هستند در آنجا گرفته نمی‌شد باید در تهران، فارس، خراسان و اصفهان جلوی آن‌ها را می‌گرفتیم. این‌‌ها دشمن را زمینگیر کردند.