۴۰۷۰ مناقصه – شرکت عمران شهر جدید پردیس – تکمیل عملیات برق‌رسانی

 وزارت راه و شهرسازی شرکت عمران شهر جدید پردیس کد: ۳-۴۰۳- ۲۰۰-ر نوبت : اول شرکت عمران شهر جدید پردیس در نظر دارد بر اساس بند ۱ صورت‌جلسه ‌شماره ۰۶/۹۹۵ مورخ ۰۹/۰۲/۱۴۰۳ هیأت‌مدیره شرکت عمران شهر جدید پردیس نسبت به انتخاب پیمانکار واجدشرایط اقدام نماید. لذا از پیمانکاران و شرکت‌های واجدشرایط دعوت می‌گردد جهت دریافت، […]

 وزارت راه و شهرسازی

شرکت عمران شهر جدید پردیس

کد: ۳-۴۰۳- ۲۰۰-ر

نوبت : اول

شرکت عمران شهر جدید پردیس در نظر دارد بر اساس بند ۱ صورت‌جلسه ‌شماره ۰۶/۹۹۵ مورخ ۰۹/۰۲/۱۴۰۳ هیأت‌مدیره شرکت عمران شهر جدید پردیس نسبت به انتخاب پیمانکار واجدشرایط اقدام نماید. لذا از پیمانکاران و شرکت‌های واجدشرایط دعوت می‌گردد جهت دریافت، تکمیل و بارگذاری اسناد به شرح ذیل اقدام نمایند:

  • موضوع: تکمیل عملیات برق‌رسانی مربوط به باقی‌مانده پروژه‌های مسکن مهر فاز ۹ جدید شهر جدید پردیس
  • نوع مناقصه: عمومی همزمان با ارزیابی (یکپارچه) یک‌مرحله‌ای.
  • شماره ثبت در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) ۲۰۰۳۰۰۱۰۹۸۰۰۰۰۰۸ است. کلیه مراحل مناقصه از دریافت و بارگذاری اسناد استعلام ارزیابی کیفی و اسناد مناقصه و گشایش پاکت‌ها از طریق سامانه ستاد (setadiran.ir) انجام می‌شود.
  • نام و نشانی دستگاه مناقصه‌گزار: شهر جديد پرديس، فاز یک، ضلع شمال میدان عدالت، خیابان عمران، شرکت عمران شهر جدید پردیس. تلفن: ۷۴۹۰۲، داخلی ۲۰۳-۷۲۵۳٫
  • مدت پیمان: ۱۲ ماه شمسی.
  • مبلغ برآورد اولیه: ۳۷۴٫۷۴۲٫۲۷۰ ریال (دویست‌میلیاردوسی‌صدوهفتادوچهار‌میلیون‌وهفت‌صدوچهل‌ودوهزارودویست‌وهفتاد) ریال، به‌صورت نقد.
  • تضمین شرکت در فرآیند ارجاع کار: مطابق جدول ۴ از بند «الف» ماده ۶ آیین‌نامه تضمین معاملات دولتی به شماره ۱۲۳۴۰۲/ت ۵۰۶۵۹ هـ مورخ ۲۲/۰۹/۱۳۹۴ به‌ مبلغ ۰۲۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال (ده میلیارد و بیست میلیون) ریال.
  • مجوز فعالیت: گواهی‌نامه معتبر حداقل رتبه ۵ در رشته نیرو (توزیع نیروی برق) صادره از سازمان برنامه‌وبودجه کشور به‌شرط داشتن ظرفیت آزاد (تعدادی و ریالی).
  • در اجرای ماده ۲ آیین‌نامه راهکارهای افزایش ضمانت اجرایی و تقویت حسابرسی و سنجش توان مناقصه‌گر ارائه صورت‌های مالی حسابرسی‌شده سال ۱۴۰۱ در پاکت “اسناد استعلام ارزیابی کیفی” الزامی‌است. در صورت عدم ارائه مدارک مربوط به حسابرسی، مناقصه‌گر از فرآیند مناقصه حذف می‌گردد.
  • دریافت اسناد استعلام ارزیابی‌کیفی و اسناد مناقصه پاکت‌های (الف ، ب وج) از سامانه ستاد: از ساعت ۰۸:۰۰ روز چهارشنبه مورخ ۲۶/۰۲/۱۴۰۳ تا ساعت ۱۶:۳۰ روز یکشنبه مورخ ۰۶/۰۳/۱۴۰۳.
  • تحویل پاکت اسناد استعلام ارزیابی‌کیفی و پاکت اسناد مناقصه “پاکت‌های الف، ب و ج”:
    • به‌صورت الکترونیکی تا ساعت ۱۶:۳۰ روز دو‌شنبه مورخ ۲۱/۰۳/۱۴۰۳ در سامانه ستاد بارگزاری شود.
    • به‌صورت فیزیکی (فقط پاکت “الف”) تا ساعت ۱۶:۳۰ روز دو‌شنبه مورخ ۲۱/۰۳/۱۴۰۳ به دبیرخانه شرکت عمران شهر جدید پردیس تحویل شود.
  • زمان و محل گشایش پاکت اسناد استعلام ارزیابی‌کیفی: ساعت ۱۱:۰۰ روز سه‌شنبه مورخ ۲۲/۰۳/۱۴۰۳، در سالن اجتماعات شرکت عمران شهر جدید پردیس.
  • زمان و محل گشایش پاکت اسناد مناقصه “پاکت‌های الف، ب و ج”: ساعت ۱۱:۰۰ روز شنبه مورخ ۰۲/۰۴/۱۴۰۳، در سالن اجتماعات شرکت عمران شهر جدید پردیس.
  • مناقصه‌گران ابتدا ارزیابی‌کیفی شده و پس از کسب حداقل امتیاز ۶۰ در فرآیند ارزیابی‌کیفی در مراحل بعدی مناقصه شرکت می‌نمایند.
  • سایر اطلاعات و جزئیات مربوط در اسناد ارزیابی‌کیفی و اسناد مناقصه مندرج است.
 

 

روابط‌عمومی شرکت عمران شهرجدید پردیس