۴۰۷۱ مناقصه – شرکت راه‌اندازی و بهره‌برداری صنایع نفت (OICO) – خرید ابزار آلات

آگهی مناقصه‌عمومی- (فراخوان مرحله اول) شرکت راه‌اندازی و بهره‌برداری صنایع نفت (OICO) در نظر دارد ابزارآلات پالایشگاه هشتم (الکترود و ابزار برش) موردنیاز خود را از طریق شناسایی تأمین‌کنندگان و فروشندگان معتبر داخلی و خارجی و برگزاری مناقصه‌عمومی تأمین نماید: موضوع مناقصه: خرید ابزار آلات (انواع الکترود برند ایساب و ابزار تراش) موردنیاز پروژه پالایشگاه […]

آگهی مناقصه‌عمومی- (فراخوان مرحله اول)

شرکت راه‌اندازی و بهره‌برداری صنایع نفت (OICO) در نظر دارد ابزارآلات پالایشگاه هشتم (الکترود و ابزار برش) موردنیاز خود را از طریق شناسایی تأمین‌کنندگان و فروشندگان معتبر داخلی و خارجی و برگزاری مناقصه‌عمومی تأمین نماید:

موضوع مناقصه:

خرید ابزار آلات (انواع الکترود برند ایساب و ابزار تراش) موردنیاز پروژه پالایشگاه هشتم، سایر اطلاعات و جزئیات مربوطه در اسناد مناقصه ارائه خواهد شد.

 

نوع مناقصه:

مناقصه‌عمومی تک‌مرحله‌ای همراه با ارزیابی‌کیفی می‌باشد که سایر اطلاعات و جزییات مربوطه در اسناد مناقصه مندرج می‌گردد.

 

مبلغ و نوع سپرده شرکت در مناقصه:

مبلغ سپرده شرکت در مناقصه ۸۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال (هشتصد میلیون ریال) به‌صورت واریز وجه نقد به‌حساب شرکت اُیکو یا ارائه ضمانتنامه بانکی معتبر یا ارائه چک تضمین‌شده بانکی (چک رمزدار بانکی در وجه شرکت راه‌اندازی و بهره‌برداری صنایع نفت جهت واریز به‌حساب شماره ۲۹۲۲۵۸۶۸۲ نزد بانک تجارت شعبه نوبنیاد کد ۱۰۱۹) يا ارائه چک صیادی ثبت‌شده در سامانه صیادی (تصویر چک در سامانه صیادی ضمیمه و ارسال شود) یا سفته هرکدام به میزان ۱٫۶۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال می‌باشد.

 

محل و زمان توزیع اسناد مناقصه:

مناقصه‌گران می‌توانند جهت دریافت اسناد مناقصه از مورخ ۲۹/۰۲/۱۴۰۳ لغایت مورخ ۰۵/۰۳/۱۴۰۳ در ساعات اداری به آدرس تهران، بلوار نلسون ماندلا، بالاتر از پل میرداماد، بن‌بست قبادیان شرقي پلاک ۱۱، طبقه اول تلفن: ۹۶۶۲۳۶۳۶ داخلی ۳۸۱۵ مراجعه نمایند.

لذا از کلیه متقاضیان دعوت می‌نماید جهت اطلاع از شرایط خرید اسناد مناقصه با شماره‌های ۹۶۶۲۳۶۳۶-۰۲۱ داخلی ۳۸۱۵ آقای سلمان زاده تماس حاصل فرمایند.

 

نحوه خرید اسناد مناقصه:

واریز مبلغ ۱۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ريال (ده میلیون ريال) به شماره‌حساب ۲۹۲۲۵۸۶۸۲ بانک تجارت شعبه نوبنیاد به‌نام «شرکت راه‌اندازی و بهره‌برداری صنایع نفت» و ارائه فیش واریزی جهت دریافت اسناد مناقصه می‌باشد.

 

تاریخ تحویل پاکات پیشنهادات (الف، ب و ج)

مهلت تحویل پاکات پیشنهادات (الف، ب و ج): روز شنبه مورخ ۰۵/۰۳/۱۴۰۳ و تاریخ گشایش پاکات ۰۶/۰۳/۱۴۰۳ می­باشد.

انتخاب برنده مناقصه پس از مشخص شدن نتیجه ارزیابی کیفی خواهد بود.

 

هزینه درج آگهی:

هزینه درج آگهی در روزنامه‌ها بر عهده برنده مناقصه می‌باشد.

 

از کلیه اشخاص حقوقی واجد صلاحیت که مایل به شرکت در مناقصه فوق می‌باشند، دعوت به عمل می­آید با در نظر گرفتن کلیه موارد فوق و در دست داشتن معرفی­نامه کتبی و اصل فیش واریز وجه به مبلغ ۱۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال جهت دریافت اسناد مناقصه، در مهلت تعیین شده از ساعت ۰۹:۰۰ الی ۱۷:۰۰ به نشانی فوق‌الذکر، مراجعه نمایند.

 

روابط‌عمومی شرکت راه‌اندازی و بهره‌برداری صنایع نفت (اُیکو)