آرایشگران زنانه در کار پزشکی دخالت نکنند

رییس اتاق اصناف فردیس آرایشگران زنانه در کار پزشکی دخالت نکنند رییس اتاق اصناف شهرستان فردیس با بیان این‌که برخی از آرایشگران زنانه این شهرستان در امور پزشکی مانند بوتاکس، لیپوساکشن و…که از رسته‌های پزشکی است‌، دخالت می‌کنند، گفت: آرایشگران زنانه نباید خارج از چارچوب وظیفه خود عمل کنند. به گزارش ایرنا، محمدمهرور اظهار کرد: […]

رییس اتاق اصناف فردیس

آرایشگران زنانه در کار پزشکی دخالت نکنند

رییس اتاق اصناف شهرستان فردیس با بیان این‌که برخی از آرایشگران زنانه این شهرستان در امور پزشکی مانند بوتاکس، لیپوساکشن و…که از رسته‌های پزشکی است‌، دخالت می‌کنند، گفت: آرایشگران زنانه نباید خارج از چارچوب وظیفه خود عمل کنند.

به گزارش ایرنا، محمدمهرور اظهار کرد: یکی از مشکلات خاص آرایشگران زنانه در این شهرستان به کم اطلاع بودن از قوانین آرایشگری بر می‌گردد.

وی افزود: با توجه به برخورد‌‌ها و طرح‌هایی که مصوب می‌شود قرار است با آرایشگران متخلف برخورد شود.

مهرور ادامه‌ داد: در فضای آرایشگاه‌ها کاری که مربوط به رسته پزشکی است انجام می‌دهند که حیطه کاری آنها نیست اما دخالت می‌کنند و تصمیم قانون بر این است که برخورد جدی با آنها شود.

وی اظهار کرد: طرح برخورد با آرایشگران زنانه در این شهرستان از اوایل بهمن ماه جاری آغاز می‌شود که طبق قانون قرار است با آرایشگران متخلف برخورد شود.

مهرور گفت: در شهرستان فردیس ۷۰۰ آرایشگاه فاقد مجوز وجود دارد که حداقل جریمه برای آرایشگران متخلف و فاقد مجوز ۲۵۰ میلیون ریال در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به آرایشگران زنانه که در خانه فعالیت می‌کنند، افزود: متأسفانه برای آرایشگرانی که در خانه فعالیت می‌کنند قانونی تعریف نشده است که طبق قانون باید در مکان تجاری کار کنند.

رییس اتاق اصناف شهرستان فردیس گفت: هرگونه تبلیغات مانند بروشور، تراکت و… برای آرایشگران زنانه فاقد مجوز غیرقانونی است و با آنها برخورد می‌شود.

 

وی افزود: آن‌هایی که فاقد پروانه کسب هستند به دنبال مجوز گرفتن باشند چرا که تخلف در محیط آرایشگران برخورد شدید صورت می‌گیرد.