۴۰۷۳ مزایده – شرکت آب و فاضلاب منطقه یک شهر تهران – چدن و آهن‌آلات، شیرآلات و کنتورهای برنجی، اثاثیه اسقاطی

آگهی مزایده‌عمومی شماره ۳-۱۴۰۳ شرکت آب و فاضلاب منطقه یک شهر تهران در نظر دارد کالاهای خود را به شرح (چدن و آهن‌آلات، شیرآلات و کنتورهای برنجی، اثاثیه اسقاطی) و با جزئیات مندرج در اسناد مزایده با بهره‌گیری از سامانه تدارکات الكترونيكي (www.setadiran.ir) با شماره مزایده ۳-۱۴۰۳ (شماره سیستمی ۱۰۰۳۰۹۴۵۶۶۰۰۰۰۰۱) به‌صورت الکترونیک به فروش برساند. […]

آگهی مزایده‌عمومی شماره ۳-۱۴۰۳

شرکت آب و فاضلاب منطقه یک شهر تهران در نظر دارد کالاهای خود را به شرح (چدن و آهن‌آلات، شیرآلات و کنتورهای برنجی، اثاثیه اسقاطی) و با جزئیات مندرج در اسناد مزایده با بهره‌گیری از سامانه تدارکات الكترونيكي (www.setadiran.ir) با شماره مزایده ۳-۱۴۰۳ (شماره سیستمی ۱۰۰۳۰۹۴۵۶۶۰۰۰۰۰۱) به‌صورت الکترونیک به فروش برساند.

  • مواعد زمانی:

تاریخ انتشار فراخوان: ساعت ۱۰:۰۰ صبح روز شنبه مورخ ۲۹/۰۲/۱۴۰۳

مهلت دریافت اسناد: ساعت ۱۶:۰۰ عصر روز شنبه مورخ ۰۵/۰۳/۱۴۰۳

تاریخ بازدید: از مورخ ۰۵/۰۳/۱۴۰۳ لغایت ۱۹/۰۳/۱۴۰۳ ساعت ۰۹:۰۰ صبح تا ۱۵:۰۰ بعدازظهر

آخرین‌مهلت ارسال پیشنهاد قیمت: ساعت ۱۶:۰۰ عصر روز شنبه مورخ ۱۹/۰۳/۱۴۰۳

زمان گشایش قیمت: مورخ ۲۰/۰۳/۱۴۰۳ ساعت ۰۹:۰۰ صبح

 زمان اعلام به برنده: مورخ ۲۱/۰۳/۱۴۰۳

  • سپرده شرکت در مزایده:

میزان سپرده شرکت در مزایده ۵ درصد مبلغ پیشنهادی می‌باشد که شرکت‌کنندگان می‌توانند به‌صورت فیش واریز نقدی به‌حساب جاری ۳۰۰۳۱۱۹۷۷۱۸۸۱۲ و به شماره شبا ۳۲۰۶۰۰۳۰۰۳۰۱۱۰۹۷۷۱۸۸۱۰۰۲IR بانک قرض‌الحسنه مهر ایران شعبه ولیعصر و یا ضمانتنامه معتبر بانکی به همان مبلغ به‌نام شرکت آب و فاضلاب منطقه یک شهر تهران تهیه و در بخش تعیین‌شده در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت بارگذاری نمایند. پاکت الف (سپرده) می‌بایست با درج شماره مزایده و مشخصات شرکت همزمان به‌صورت فیزیکی به دبیرخانه شرکت واقع در میدان تجریش،‌خیابان فناخسرو، پلاک ۱۸، شرکت آب و فاضلاب منطقه یک شهر تهران، طبقه اول، واحد دبیرخانه تحویل گردد.

  • سایر شرایط:

به پيشنهادهاي فاقد امضا، مشروط و مخدوش و پيشنهاداتي كه پس از انقضا مدت مقرر در فراخوان واصل شود، مطلقأ ترتيب اثر داده نخواهد شد. ساير اطلاعات و جزئيات مربوطه در اسناد مزایده مندرج است.

ضمناً رعایت موارد ذیل الزامی است:

برگزاری مزایده صرفاً از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت می‌باشد و کلیه مراحل فرآیند مزایده شامل خرید و دریافت اسناد مزایده (در صورت وجود هزینه مربوطه) پرداخت تضمین شرکت در مزایده (ودیعه) ارسال پیشنهاد قیمت، گشایش پاکات، اعلام به برنده، واریز وجه مزایده و تحویل کالا در بستر سامانه از این طریق امکان‌پذیر می‌باشد.

۲ – پیشنهاد می‌گردد با توجه به تنوع کالاهای مطرح‌شده در مزایده قبل از ارائه پیشنهاد از اقلام موضوع مزایده بازدید به عمل‌آورید.

۳- علاقه‌مندان به شرکت در مزایده می‌بایست جهت ثبت‌نام و دریافت گواهی الکترونیکی (توکن) با شماره‌های ذیل تماس حاصل نمایند:

مرکز پشتیبانی و راهبری: ۱۴۵۶

  • نشانی سایت‌های اینترنتی:

شركت مهندسي آب و فاضلاب كشور http://www.nww.ir و ملي مناقصات http://iets.mporg. ir و آبفاي منطقه يك www.t1ww.tpwww.co.ir و ستاد ایران www.setadiran.ir می‌باشد.

اطلاعات تماس دفاتر ثبت‌نام سایر استان‌ها، در سایت سامانه www.setadiran.ir بخش ثبت‌نام/پروفایل مزایده گر موجود است.