پیام تسلیت رئیس سازمان زمین‌شناسی در پی شهادت رئیس‌جمهور مردمی و همراهان ایشان

رئیس سازمان زمین‌شناسی و اکتشافات معدنی کشور، در پی شهادت رئیس‌جمهور مردمی و همراهان ایشان در پیامی این ضایعه بزرگ را تسلیت گفت. به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی سازمان زمین‌شناسی و اکتشافات‌معدنی کشور، متن پیام علیرضا شهیدی؛ به‌مناسبت شهادت جانگداز آیت‌الله «سیدابراهیم رئیسی» و همراهان‌‌شان در حادثه سقوط هلی‌کوپتر در منطقه ورزقان استان […]

رئیس سازمان زمین‌شناسی و اکتشافات معدنی کشور، در پی شهادت رئیس‌جمهور مردمی و همراهان ایشان در پیامی این ضایعه بزرگ را تسلیت گفت. به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی سازمان زمین‌شناسی و اکتشافات‌معدنی کشور، متن پیام علیرضا شهیدی؛ به‌مناسبت شهادت جانگداز آیت‌الله «سیدابراهیم رئیسی» و همراهان‌‌شان در حادثه سقوط هلی‌کوپتر در منطقه ورزقان استان آذربایجان‌شرقی، به شرح زیر است:

بِسْمِ ٱللَّهِ ٱلرَّحْمنِ ٱلرَّحِیمِ الَّذِینَ

إِذَا أَصَابَتْهُمْ مُصِیبَهٌ قَالُوا إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

حادثه دلخراش سقوط هلیکوپتر و شهادت رئیس محترم جمهور و همراهان ایشان لحظات سختی را بر کشور، دولت و مردم رقم زد. آیت‌ا… رئیسی؛ به‌عنوان رئیس‌جمهور و دولت ایران، همواره و همیشه دغدغه خدمت به مردم را داشتند و در همین راه، جان بر کف گذاشتند. هرچند که فقدان ایشان غیرقابل جبران خواهد بود، اطمینان قلبی دارم که با همکاری همه اعضای دولت و همراهی مردم شریف ایران و با حفظ انسجام و همدلی، روند اجرایی کشور با وقفه روبه‌رو نخواهد شد. بر خود واجب می‌بینم شهادت عالم برجسته آیت‌ا… رئیسی رحمه‌الله‌علیه را محضر ولی امر مسلمین مقام‌معظم‌رهبری (مدظله‌‌العالی)، خاندان مکرم و ملت شریف ایران تسلیت عرض نمایم و رحمت و مغفرت الهی و علوّ درجات ایشان را از خداوند متعال مسئلت نمایم. همچنین مراتب تألم و تأثر خود را در پی شهادت دکتر حسین امیرعبداللهیان وزیر امورخارجه، آیت‌ا… سیدمحمدعلی ‌ال‌هاشم؛ نماینده ولی‌فقیه و امام‌جمعه تبریز، دکتر مالک رحمتی؛ استاندار آذربایجان‌شرقی و سردار سیدمهدی موسوی؛ فرمانده یگان حفاظت رئیس‌جمهور که همراه با رئیس‌جمهور فقید در حین مأموریت به لقالله پیوستند، اعلام می‌دارم و به خاندان معزز این مسئولان خادم و ملت شریف ایران تسلیت و تعزیت می‌گویم ‌و از خداوند متعال آمرزش، رحمت و آرامش و حشر با اولیالله را برای آن خدمتگزاران شریف طلب می‌کنم.