۴۰۷۵ مناقصه – شرکت پتروشیمی اروند – خرید قطعات گیربکس

فراخوان مناقصه‌عمومی دو مرحله ای با ارزیابی کیفی و فنی بازرگانی به شماره ۰۱۲/۱۴۰۳/۱ شرکت پتروشیمی اروند (سهامی عام) به عنوان مناقصه گزار در نظر دارد اجرای عملیات موضوع بند یک فراخوان حاضر را از طریق برگزاری مناقصه عمومی دو مرحله ای با ارزیابی کیفی و فنی بازرگانی به یکی از اشخاص حقوقی واجد شرایط […]

فراخوان مناقصه‌عمومی دو مرحله ای با ارزیابی کیفی و فنی بازرگانی به شماره ۰۱۲/۱۴۰۳/۱

شرکت پتروشیمی اروند (سهامی عام) به عنوان مناقصه گزار در نظر دارد اجرای عملیات موضوع بند یک فراخوان حاضر را از طریق برگزاری مناقصه عمومی دو مرحله ای با ارزیابی کیفی و فنی بازرگانی به یکی از اشخاص حقوقی واجد شرایط واگذار نماید.

۱- موضوع و مدت مناقصه: خرید قطعات گیربکس برند “DESCH” طبق درخواست ۰۱۵۹۵۰۵ شرکت پتروشیمی اروند، به مدت ۸ ماه خورشیدی.

۲- میزان برآورد تقریبی مناقصه: مبلغ ۳۱۰٫۰۰۰ یورو می باشد. (پرداخت بصورت ريالی و مطابق با مفاد اسناد قرارداد)

۳-زمان و نحوه توزیع اسناد مناقصه:

۳٫۱٫ متقاضیان جهت دریافت اسناد میبایست به سایت پتروشیمی اروند به نشانی الکترونیکی www.arvandpvc.ir بخش کمیسیون معاملات یا به نشانی مستقیم Tender.arvandpvc.ir:5661 مراجعه و پس از ثبت نام و تکمیل و تایید ثبت نام خود نسبت به دریافت اسناد ارزیابی کیفی اقدام نمایند.

۳٫۲٫ کلیه اطلاع رسانی ها، بارگزاری اسناد، ارسال دعوت نامه ها و غیره درخصوص مناقصه فوق الذکر از طریق پنل کاربری ثبت نام شده صورت می پذیرد و متقاضیان می بایست با مراجعه و کنترل روزانه پنل مربوط به خود در سامانه کمیسیون معاملات پتروشیمی اروند و همچنین شماره موبایل درج شده توسط مناقصه گر نسبت به بررسی روزانه، پیامک ها و اطلاع رسانی ها را دریافت و اقدام نمایند. کارفرما هیچ تعهدی درخصوص عدم مراجعه و یا هر ادعای مناقصه گر جهت مراجعه به پنل کاربری و یا عدم دریافت پیامک های اطلاع رسانی مناقصه ندارد.

۳٫۳٫ مدت زمان مراجعه به سایت الکترونیکی جهت دریافت اسناد ارزایابی کیفی و اسناد مناقصه از مورخ ۰۳/۰۳/۱۴۰۳ لغایت ۱۰/۰۳/۱۴۰۳ اعلام می گردد.

۳٫۴٫ متقاضیان در صورت قطعی سامانه کمیسیون معاملات، متقاضیان می بایست حداکثر تا ساعت ۱۶:۰۰ تاریخ ۰۹/۰۳/۱۴۰۳ درخــواست کتـبی خود را جهت دریافت اســناد مناقصه به آدرس ایمیل های b.arvandpvc@gmail.com و m.arvandpvc@gmail.com ارسال نمایند، به تقاضاهای بعد از تاریخ فوق ترتیب اثری داده نخواهد شد.

۳٫۵٫ در صورت قطعی سامانه کمیسیون معاملات لطفاً اسکن اصل مدارک ارزیابی کیفی خود را بر روی ۱ حلقه CD حداکثر تا تاریخ ۱۷/۰۳/۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۰۰ تحویل کمیسیون معاملات پتروشیمی اروند نمایند.

۳٫۵. مناقصه گرانی که در سال های گذشته، با این شرکت قرارداد مشابه موضوع مناقصه داشته اند در صورت عدم ارائه گواهی حسن انجام کار از شرکت پتروشیمی اروند، مدارک اریابی کیفی آن‌ها بررسی نشده و از فرایند مناقصه کنار گذاشته می شوند.

۳٫۶٫ پیمانکارانی که در حال حاضر قرارداد فعال با شرکت پتروشیمی اروند دارند، با رعایت الزامات شرکت در مناقصه، در صورتی که پیشرفت فعالیت آن‌ها مساوی یا بیشتر از ۸۰ درصد باشد، امکان حضور در مناقصه را دارند و در غیر این صورت پاکت پیشنهادی آن‌ها در مناقصه گشایش نخواهد شد.

۴ – میزان سپرده و نوع تضمین شرکت در مناقصه: میزان سپرده شرکت در مناقصه به میزان ۵ درصد برآورد نهایی بصورت (ضمانتنامه بانکی، چک تضمین شده بانکی و یا واریز وجه نقد) به شماره حساب: ۶۰۹۴۲۰۰۰۳۰ و شماره شبا: IR620180000000006094200030 به عهده بانک تجارت شعبه شرکت پتروشیمی اروند.( در جلسه توجیهی مبلغ نهایی تضمین شرکت در مناقصه، اعلام می گردد) .

۵- پیش نیاز ارزیابی کیفی متقاضیان:

۵٫۱٫ ۱- اساسنامه شرکت مرتبط با موضوع مناقصه، ۲-داشتن کارت بازرگانی/پروانه بهره برداری/مجوز دانش بنیان بودن،۳-ارائه حداقل یک قرارداد دقیقاً مشابه موضوع مناقصه، ۴-ارائه گواهی حسن انجام در صورت داشتن قرارداد با پتروشیمی اروند، ۴- تکمیل فرم تعارض منافع در سربرگ مناقصه گر،۵- تکمیل و ارائه فرم محرمانگی اطلاعات، (توجه: لازم به ذکر است الزامات عنوان شده، پیش شرط بررسی اسناد ارزیابی کیفی مناقصه گر می باشد و عدم ارائه هر کدام از موارد ذکر شده منجر به عدم بررسی اسناد میشود).

۵٫۲٫ حداقل امتیاز قابل قبول در ارزیابی کیفی: امتیاز ۶۰ می باشد.

۵٫۳٫ مناقصه گران می بایست اسناد ارزیابی کیفی خود را مطابق برنامه زمانبندی تعیین شده (بند شماره ۶) به صورت فایل PDF و منطبق بر فرمهای ارزیابی کیفی بصورت آنلاینو الکترونیکی بر روی سامانه کمیسیون معاملات به آدرس: Tender.arvandpvc.ir:5661 بارگزاری و ارسال نمایند (تحویل فیزیکی اسناد نداریم). به شرکت هایی که حداقل امتیاز ارزیابی کیفی را کسب نمایند، اسناد مناقصه و برنامه زمانبندی تحویل پاکات (الف-ب و ج) از طریق دعوتنامه سیستمی ارسال می گردد.

۶- زمان و نحوه بارگزاری مدارک ارزیابی کیفی مناقصه گران: مناقصه گران میبایست مدارک ارزیابی کیفی خود را حداکثر تا ساعت ۱۶:۰۰ مورخ ۱۰/۰۳/۱۴۰۳ با مراجعه به پنل کاربری خود در زمان مذکور و بصورت فایل PDF بارگزاری نمایند.

۶٫۱٫ چنانچه مناقصه گری مدارک پیشنهادی خود را عمداً یا سهواً و به هردلیل به محل دیگری به غیر از نشانی مندرج در بند ۶، بارگزاری نماید، مدارک پیشنهادی وی تحویل نشده تلقی خواهد شد و هیچ گونه مسئولیتی در این خصوص متوجه مناقصه گزار نخواهد بود.

۷-پیش پرداخت: دارد، به میزان ۲۵ درصد مبلغ قرارداد در قبال ارائه ضمانتنامه معتبر بانکی.

۸-تعدیل: ندارد- تسعیر مطابق شرخ اسناد مناقصه

متقاضیان شرکت در مناقصه در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر، میتوانند با شماره تلفن: ۵۲۱۲۶۴۷۶ -۰۶۱ تماس و همچنین آگهی فوق را از طریق نشانی اینترنتی www.arvandpvc.ir ملاحظه نمایند.