تغییر بی‌سابقه در جستجوی گوگل

    گوگل با ایجاد تغییری بی‌سابقه در جستجوگر اینترنتی خود به شرکت‌ها و افراد مشهور امکان داده تا فیدخبری خاصی مشابه با توییتر را ایجاد کرده و به‌طور مستقیم مطالبی را در جستجوگر این شرکت وارد کنند. به گزارش فارس، ارایه این خدمات از ماه گذشته آغاز شد و نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا […]

 

 

گوگل با ایجاد تغییری بی‌سابقه در جستجوگر اینترنتی خود به شرکت‌ها و افراد مشهور امکان داده تا فیدخبری خاصی مشابه با توییتر را ایجاد کرده و به‌طور مستقیم مطالبی را در جستجوگر این شرکت وارد کنند.

به گزارش فارس، ارایه این خدمات از ماه گذشته آغاز شد و نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا امکان یافتند اطلاعات مربوط به بحث‌های طولانی انتخاباتی خود را به‌طور مستقیم در نتایج جستجوی مربوط به خود وارد کنند.

این خدمات سپس گسترش یافت تا نامزد‌ها نظرات خود را به‌طور مستقیم در زمینه کنترل اسلحه و مهاجرت و موضوعات حساس مشابه به این جستجوگر اضافه کنند. کاربران می‌توانند با کلیک کردن بر روی اطلاعات به نمایش درآمده جزییات بیش‌تری را در مورد آن‌ها مشاهده کنند یا آن‌ها را با کشیدن و ضربه زدن جابه‌جا کنند.

حالا این خدمات برای صاحبان مشاغل هم در دسترس است و شرکت‌های مشهور و افراد شناخته شده مانند بازیگران و ورزشکاران هم می‌توانند از این روش برای ارایه اطلاعات بیش‌تر در مورد خود به‌کاربران جستجوگر استفاده کنند.

برخی شرکت‌های تجاری در آمریکا استفاده از این خدمات را آغاز کرده‌اند و با کلیک کردن بر روی اطلاعات به نمایش درآمده از آن‌ها یک صفحه کامل با متن و عکس در مورد کسب و کار آنان نمایش داده می‌شود.

 

به اشتراک گذاری این نوع اطلاعات با دیگر کاربران ممکن است، اما نظر دادن یا لایک زدن آن‌ها ممکن نیست. گوگل پیش از این در حال آزمایش خدماتی بدون نام با همین قابلیت بوده که اطلاعات بیش‌تری از آن در آدرس google.com/posts در دسترس است.