دومین گزارش دیتاک با عنوان «رفتار کاربران ایرانی در شبکههای اجتماعی» برای کمک به فعالان حوزه بازاریابی و تبلیغات و تحلیلگران رسانه در پنج فصل منتشر شد. در بخشی از این گزارش آمده است: مهاجرت معکوس کاربران ایرانی به اینستاگرام پس از فیلترینگ؛ بیش از ۹۰ درصد کاربران ایرانی به اینستاگرام بازگشتند. دومین گزارش دیتاک […]
دومین گزارش دیتاک با عنوان «رفتار کاربران ایرانی در شبکههای اجتماعی» برای کمک به فعالان حوزه بازاریابی و تبلیغات و تحلیلگران رسانه در پنج فصل منتشر شد. در بخشی از این گزارش آمده است: مهاجرت معکوس کاربران ایرانی به اینستاگرام پس از فیلترینگ؛ بیش از ۹۰ درصد کاربران ایرانی به اینستاگرام بازگشتند. دومین گزارش دیتاک با عنوان «رفتار کاربران ایرانی در شبکههای اجتماعی» برای کمک به فعالان حوزه بازاریابی و تبلیغات و تحلیلگران رسانه در پنج فصل منتشر شد.
* نام امیرحسین مقصودلو (تتلو) با بیش از ۱٫۹ میلیارد محتوا در شبکههای اجتماعی، بالاتر از اسامی برندها، سلبریتیها و چهرههای سیاسی مطرح کشور قرار گرفته است.
* گردش مالی ایرانیان در شبکههای اجتماعی در یک سال اخیر ۱۳۰ هزار میلیارد تومان بوده که معادل حقوق ۱٫۲ میلیون کارگر روزانه است. از دیگر بخشهای این گزارش میتوان به بررسی کیفیت اینترنت ایران، محبوبترین موضوعات برای ایرانیان در شبکههای اجتماعی و… اشاره کرد.
دیدگاه بسته شده است.