۴۰۸۲ مناقصه – شرکت نفت و گاز پارس – خريد یک‌قلم (۲۲۰ دستگاه) سيستم كامل تنفسي هواي فشرده

شركت ملي نفت ايران شركت نفت و گاز پارس  شناسه: ۱۷۲۴۸۱۳ آگهي مناقصه‌عمومی دومرحله‌ای همراه با ارزیابی‌کیفی مناقصه شماره WSD-0210185 با شماره فراخوان سامانه ستاد ۲۰۰۲۰۰۱۰۳۴۰۰۰۱۶۵ شرکت نفت و گاز پارس در نظر دارد خريد یک‌قلم (۲۲۰ دستگاه) سيستم كامل تنفسي هواي فشرده داراي کوله‌پشتی موردنیاز خود را با برگزاري مناقصه‌عمومی دومرحله‌ای طبق شرايط زير […]

شركت ملي نفت ايران

شركت نفت و گاز پارس

 شناسه: ۱۷۲۴۸۱۳

آگهي مناقصه‌عمومی دومرحله‌ای همراه با ارزیابی‌کیفی

مناقصه شماره WSD-0210185 با شماره فراخوان سامانه ستاد ۲۰۰۲۰۰۱۰۳۴۰۰۰۱۶۵

شرکت نفت و گاز پارس در نظر دارد خريد یک‌قلم (۲۲۰ دستگاه) سيستم كامل تنفسي هواي فشرده داراي کوله‌پشتی موردنیاز خود را با برگزاري مناقصه‌عمومی دومرحله‌ای طبق شرايط زير از طريق يك شركت واجد صلاحيت تأمين نمايد.

شرايط و مدارک لازم جهت دريافت استعلام ارزیابی‌کیفی:

الف) داشتن تجربه كافي و مرتبط با موضوع كار.

ب)‌ اساسنامه، اظهارنامه ثبت شركت و آخرين آگهي‌ تغييرات (مندرج در روزنامه رسمي).

ج)‌ ارائه کد اقتصادی، شناسه ملي.

د) صورت‌های مالي حسابرسي شده مربوط به حداكثر سه سال گذشته.

از كليه اشخاص حقوقي واجدشرایط دعوت مي‌گردد بلافاصله پس از چاپ آگهي اول و حداكثر ۳ (سه) روز پس از انتشار آگهي نوبت دوم تا پايان ساعت اداري، به نشاني اينترنتي WWW.SETADIRAN.IR قسمت سامانه مناقصات مراجعه نموده و پس از اخذ كد كاربري و رمز عبور نسبت به دريافت اسناد اقدام نمايند.

كليه مراحل برگزاري فراخوان ارزیابی‌کیفی از طريق درگاه سامانه تداركات الكترونيكي دولت انجام خواهد شد.

لازم است مناقصه‌گران در صورت عدم عضويت قبلي، مراحل ثبت‌نام در سايت مذكور و دريافت گواهي امضاي الكترونيكي را جهت شركت در مناقصه محقق سازند.

اطلاعات و اسناد مناقصه‌عمومی پس از برگزاري فرآيند ارزیابی‌کیفی و ارسال دعوت‌نامه از طريق سامانه ستاد به مناقصه‌گران ارسال خواهد شد.

  • نظر به اينكه به استناد بخشنامه معاون محترم مهندسي، پژوهش و فناوري وزارت نفت، به شماره ۲۱۳۹۴۳/۹۷ مورخ ۱۰/۰۵/۱۳۹۷، انعقاد قرارداد و انجام خريد صرفاً با تأمین‌کنندگانی كه نام آن‌ها در فهرست بلند سامانه تأمین الكترونيكي كالاي صنعت نفت (EP) قرارداد، امکان‌پذیر است. بنابراين مناقصه‌گر موظف به انجام تشريفات لازم جهت قرار گرفتن در فهرست سامانه EP تا تاريخ انعقاد قرارداد بوده و هرگونه تبعات ناشي از عدم رعايت مقررات فوق، متوجه مناقصه‌گر خواهد بود.
  • آخرین‌مهلت ارسال پاسخ استعلام ارزیابی‌کیفی: دو هفته پس از آخرین‌مهلت دريافت اسناد استعلام ارزیابی‌کیفی در سامانه مذكور بارگذاري نمايند.
  • تاريخ و محل تحويل اسناد مناقصه: متعاقباً به اطلاع واجدين شرايط خواهد رسيد
  • آخرین‌مهلت تحویل پیشنهاد و تاریخ گشایش پیشنهادها: طبق تاریخ‌های مندرج در اسناد مناقصه.
  • لازم به ذکر است پیشنهادهاي ارائه‌شده توسط مناقصه‌گران می‌بایست حداقل تا ۳ ماه از تاريخ تحويل پيشنهاد مالي معتبر باشد.

در صورت نياز به اطلاعات بيشتر، متقاضيان مي‌توانند با شماره تلفن ۵ و ۸۳۷۶۲۶۰۴-۰۲۱ تماس حاصل نمايند.

اطلاعات تماس سامانه ستاد جهت انجام مراحل عضويت در سامانه:

مركز تماس: ۱۴۵۶-۰۲۱

 

شركت نفت و گاز پارس

روابط‌عمومی