۴۰۸۴ مناقصه – شركت پارس‌ خودرو – تامین اقلام مورد نیاز

 تمدید آگهي مناقصه‌عمومی شماره ۱۰ -۱۴۰۳ شركت پارس‌ خودرو در نظر دارد نسبت به تأمین اقلام ذیل از شرکت‌های واجدشرایط اقدام نماید؛ لـذا از كليـه تأمین‌کنندگان با فعاليت مرتبط و باتجربه دعوت به عمل می‌آید با توجه به بازه زمانی ذیل اقدام نمایند.  جدول زمانی انجام مناقصه آغاز توزیع اسناد مناقصه ساعت ۰۹:۰۰ صبح روز […]

 تمدید آگهي مناقصه‌عمومی

شماره ۱۰ -۱۴۰۳

شركت پارس‌ خودرو در نظر دارد نسبت به تأمین اقلام ذیل از شرکت‌های واجدشرایط اقدام نماید؛ لـذا از كليـه تأمین‌کنندگان با فعاليت مرتبط و باتجربه دعوت به عمل می‌آید با توجه به بازه زمانی ذیل اقدام نمایند.

 جدول زمانی انجام مناقصه
آغاز توزیع اسناد مناقصه ساعت ۰۹:۰۰ صبح روز چهارشنبه مورخ ۱۶/۰۳/۱۴۰۳
مهلت ارسال مدارک مناقصه تا پایان وقت اداری روز شنبه مورخ ۲۶/۰۳/۱۴۰۳

آدرس محل دریافت اسناد و ارائه مدارک: تهران، كيلومتر ۹ جاده مخصوص كرج، شرکت پارس‌خودرو، معاونت بازرگاني، مدیریت بازرگانی داخلی، اداره خرید ابزار و ماشین‌آلات. تلفن: ۴۸۹۱۴۵۲۹ و ۴۸۹۱۳۲۳۳ و ۴۸۹۱۴۵۱۵

هزینه خرید اسناد و شرکت در مناقصه: واریز مبلغ ۵۰۰٫۰۰۰ ریال (پانصد هزار ریال) به‌حساب جام شماره ۷۲۹۷۳۷۶۴۲۵ بانک ملت به‌نام شرکت پارس‌خودرو و ارائه فیش واریزی آن به همراه معرفی‌نامه معتبر.

بدیهی است ارائه و تحویل مدارک هیچ‌گونه حقی را برای متقاضیان ایجاد نخواهد کرد؛ لذا تیم ارزیابی پارس‌خودرو به‌منظور بررسی و ارزیابی توان فنی – بازرگانی (پاکت ب) شرکت‌های داوطلب، از امکانات آن مجموعه بازدید خواهد نمود.

شرکت در مناقصه و ارائه پیشنهاد قیمت به‌منزله قبولی تمامی شروط اسناد مناقصه می‌باشد.

از برنده مناقصه یک فقره چک یا تضامین بانکی معادل کل مبلغ خرید اخذ خواهد شد و تا پایان تعهدات نزد دریافت‌کننده کالا باقی خواهد ماند.

سایر اطلاعات و جزئیات مربوط به مناقصه در اسناد مناقصه درج گردیده است.

ردیف شرح تعداد الزامات
۱ رولر لیفت هیدورلیک ۳۰ مجموعه تأمین‌کنندگان و واردکنندگان
۴ یونیت هیدرولیک رولر لیفت ۵/۱ کیلووات ۱۰۰ بار ۵ دستگاه
۵ اتصال یونیت هیدرولیک رولر لیفت ۵ دست

 

 

 

 

روابط‌عمومی شرکت پارس خودرو