۴۰۸۷ مناقصه – شرکت راه‌اندازی و بهره‌برداری صنایع نفت – خرید ” ارتعاش سنج”

آگهی مناقصه‌عمومی دومرحله‌ای- (فراخوان اول) شرکت راه‌اندازی و بهره‌برداری صنایع نفت (OICO) در نظر دارد نسبت به خرید ” ارتعاش سنج” موردنیاز از طریق شناسایی تولیدکنندگان و فروشندگان معتبر و برگزاری مناقصه‌عمومی اقدام نماید. موضوع مناقصه: خرید ارتعاش سنج برند Lenova Diamond و یا X5 سوئد موردنیاز پروژه پالایش پارسیان سپهر. نوع مناقصه: مناقصه‌عمومی دومرحله‌ای […]

آگهی مناقصه‌عمومی دومرحله‌ای- (فراخوان اول)

شرکت راه‌اندازی و بهره‌برداری صنایع نفت (OICO) در نظر دارد نسبت به خرید ” ارتعاش سنج” موردنیاز از طریق شناسایی تولیدکنندگان و فروشندگان معتبر و برگزاری مناقصه‌عمومی اقدام نماید.

موضوع مناقصه:

خرید ارتعاش سنج برند Lenova Diamond و یا X5 سوئد موردنیاز پروژه پالایش پارسیان سپهر.

نوع مناقصه:

مناقصه‌عمومی دومرحله‌ای همراه با ارزیابی‌کیفی می‌باشد که سایر اطلاعات و جزییات مربوطه در اسناد مناقصه اعلام می‌گردد.

مبلغ و نوع سپرده شرکت در مناقصه:

مبلغ سپرده شرکت در مناقصه ۸۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰ (هشتصد میلیون) ریال به‌صورت واریز وجه نقد به‌حساب شرکت اُیکو یا ارائه ضمانتنامه بانکی معتبر یا ارئه چک تضمین‌شده بانکی (چک رمزدار بانکی در وجه شرکت راه اندازی و بهره برداری صنایع نفت جهت واریز به حساب شماره ۲۹۲۲۵۸۶۸۲ نزد بانک تجارت شعبه نوبنیاد کد ۱۰۱۹) يا ارائه چک صیادی ثبت شده در سامانه صیادی تصویرچک در سامانه صیادی ضمیمه و ارسال شود( یا سفته هر کدام به میزان ۱٫۶۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰ (یک میلیارد و ششصد میلیون) ریال می باشد.

محل و زمان توزیع اسناد مناقصه:

مناقصه گران می توانند جهت دریافت اسناد مناقصه از تاریخ ۲۱/۰۳/۱۴۰۳ لغایت ۲۳/۰۳/۱۴۰۳ در ساعات اداری به آدرس تهران، بلوار نلسون ماندلا، بالاتر از پل میرداماد، بن بست قبادیان شرقي پلاک ۱۱، طبقه اول مراجعه نمایند. امکان ارسال اسناد از طریق ایمیل و اخذ تاییدیه رسید از سوی مناقصه گزاران نیز مقدور می­باشد.

از کلیه متقاضیان دعوت می نماید جهت اطلاع از شرایط خرید اسناد مناقصه با شماره های ۹۶۶۲۳۶۳۶-۰۲۱ داخلی ۳۷۱۵ سرکار خانم جداری تماس حاصل فرمایند.

 

نحوه خرید اسناد مناقصه:

واریز مبلغ ۱۰٫۰۰۰٫۰۰۰ (ده میلیون) ريال به شماره حساب ۲۹۲۲۵۸۶۸۲ بانک تجارت شعبه نوبنیاد به نام “شرکت راه اندازی و بهره برداری صنایع نفت” و ارائه فیش واریزی جهت دریافت اسناد مناقصه می‌باشد.

 

تاریخ تحویل پاکات پیشنهادات (الف، ب و ج):

مهلت تحویل پاکات پیشنهادات (الف، ب و ج) روز چهارشنبه مورخ ۳۰/۰۳/۱۴۰۳ و تاریخ گشایش پاکات روز پنج‌شنبه مورخ ۳۱/۰۳/۱۴۰۳ می باشد. انتخاب برنده مناقصه پس از مشخص شدن نتیجه ارزیابی کیفی خواهد بود.

هزینه درج آگهی:

هزینه درج آگهی در روزنامه (ها) بر عهده برنده مناقصه می باشد.

 

روابط عمومی شرکت راه اندازی و بهره برداری صنایع نفت (اُیکو)