۴۰۸۸ مناقصه – شرکت پتروشیمی ایلام – بهینه‌سازی و مدیریت مصرف آب و انرژی

 فراخوان عمومی شناسایی شرکت مشاور شرکت پتروشیمی ایلام در نظر دارد به‌منظور بهینه‌سازی و مدیریت مصرف آب و انرژی با تمرکز بر روی کاهش مصرف آب در برج خنک‌کننده مجتمع (Cooling Tower) پروژه‌ای را تعریف و اجرا نماید. بدینوسیله از شرکت‌های مشاور و دانش‌بنیان توانمند و دارای تجربه در زمینه بهینه‌سازی مصرف آب و انرژی […]

 فراخوان عمومی شناسایی شرکت مشاور

شرکت پتروشیمی ایلام در نظر دارد به‌منظور بهینه‌سازی و مدیریت مصرف آب و انرژی با تمرکز بر روی کاهش مصرف آب در برج خنک‌کننده مجتمع (Cooling Tower) پروژه‌ای را تعریف و اجرا نماید.

بدینوسیله از شرکت‌های مشاور و دانش‌بنیان توانمند و دارای تجربه در زمینه بهینه‌سازی مصرف آب و انرژی در برج‌های خنک‌کننده درخواست می‌گردد، مشخصات و رزومه کاری شرکت خود را در پاکت تا تاریخ ۰۶/۰۴/۱۴۰۳ به آدرس: ایلام، چوار، نرسیده به روستای آبزا، شرکت پتروشیمی ایلام، ساختمان مدیریت، واحد کمیسیون معاملات ارسال و یا به آدرس ilpccomm@ilampetro.com ایمیل نمایند. در صورت نیاز، امکان بازدید از مجتمع فراهم می‌باشد.

برای کسب اطـلاعات بیشتر، با شماره همراه ۰۹۹۱۲۰۵۳۷۵۶ و یا شماره تلفن‌های: ۳۲۷۲۳۹۴۸-۰۸۴ و ۳۸۳۹۰۰۰۰-۰۸۴ داخلی ۳۰۰۳ تماس حاصل فرمایید.