۴۰۸۹ مناقصه – بنياد مسکن انقلاب اسلامي استان قم – اجرای دستمزدی اسکلت بتنی

آگهي فراخوان مناقصه یک مرحله ای (نوبت اول) بنياد مسکن انقلاب اسلامي استان قم در نظر دارد بر اساس آیین نامه معاملات داخلی نسبت به فراخوان مناقصه یک مرحله ای به شرح زیر اقدام نماید. ۱- موضوع مناقصه: اجرای دستمزدی اسکلت بتنی ۱۹۸ واحدی پروژه طرح نهضت ملی مسکن طایقان ۲- صلاحيت مورد نياز شامل […]

آگهي فراخوان مناقصه یک مرحله ای (نوبت اول)

بنياد مسکن انقلاب اسلامي استان قم در نظر دارد بر اساس آیین نامه معاملات داخلی نسبت به فراخوان مناقصه یک مرحله ای به شرح زیر اقدام نماید.

۱- موضوع مناقصه: اجرای دستمزدی اسکلت بتنی ۱۹۸ واحدی پروژه طرح نهضت ملی مسکن طایقان

۲- صلاحيت مورد نياز شامل رتبه/ پايه و رشته

ارائه یکی از صلاحیت های ذیل:

۱-۲- گواهی صلاحیت معتبر پیمانکاری شخص حقیقی یا حقوقي صادره از سازمان برنامه و بودجه و (دارای توان فنی و روزمه مرتبط و کافی)

۲-۲- پروانه اشتغال به کار سازندگان انبوه مسکن و ساختمان داراي صلاحيت مضاعف اجرا مندرج در پروانه صادره از وزارت راه و شهرسازي و دارای توان فنی و روزمه مرتبط و کافی

۳-۲- صلاحیت اجرای ساختمان صادره از وزارت راه و شهرسازی و دارای توان فنی و روزمه مرتبط و کافی

۴-۲- صلاحیت اشتغال در حرفه آرماتوربندی ساختمان صادره از سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور و دارای توان فنی و روزمه مرتبط و کافی

۵-۲- پیمانکاران تجربی دارای توانایی فنی و رزومه مرتبط و کافی

۳- نحوه و مهلت دریافت و تحویل اسناد

موضوع تاريخ / مهلت نحوه دريافت و ارسال
دريافت اسناد مناقصه از تاریخ ۲۱/۰۳/۱۴۰۳

تا تاریخ ۲۶/۰۳/۱۴۰۳

مراجعه حضوری در ساعات اداری به واحد امور قراردادهای بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قم

کانال ایتای اطلاع رسانی به آدرس https://eitaa.com/tender_bmqom

سایت بنیاد مسکن قم https://qom.bonyadmaskan.ir

ارسال اسناد مناقصه تا تاريخ ۰۶/۰۴/۱۴۰۳ اسناد مناقصه و پیشنهاد قیمت باید حداکثر تا پایان وقت اداری مهلت ارسال پیشنهاد قیمت مندرج در آگهی به دبیرخانه حراست بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قم تحویل گردد.
بازگشایی پاکات ساعت ۰۹:۰۰ روز پنجشنبه ۰۷/۰۴/۱۴۰۳ دعوت جهت مراجعه حضوری نماینده قانونی مناقصه گر در جلسه بازگشایی پاکات در ساختمان بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قم
توضیحات: چنانچه مناقصه گر به هر دليلي در مهلت خريد اسناد مناقصه موفق به تهيه اسناد نگرديد، ضمن پذيرش مسئوليت مي تواند در زمان باقيمانده تا اتمام مهلت تسليم پاکت ها نسبت به تهيه اسناد مناقصه اقدام نمايد. در اين صورت مسئوليت کمبود زمان متوجه مناقصه گر بوده و مهلت تسليم پاکت ها به هيچ عنوان تمديد نمي گردد.

۴- هزینه خرید اسناد: مبلغ ۱,۰۰۰,۰۰۰ ريال مي باشد که به شمارة شبا ۲۶۰۱۸۰۰۰۰۰۰۰۰۰۱۵۳۶۰۷۶۲۰۰IR نزد بانک تجارت بنام بنیاد مسکن انقلاب اسلامي استان قم واریز گردد.

۵- مدت اعتبار پیشنهادها: دو ماه

۶- نوع و مبلغ تضمين شرکت در مناقصه: طبق آيين نامه معاملات داخلی بنیاد مسکن: ۷,۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰ ريال (هفت ميليارد و نهصد و بيست ميليون ریال) است ‌كه‌ بايد به‌ يكي‌ از صورت‌هاي‌ مشروحه‌ زير، همراه‌ با اسناد مناقصه‌ در پاكت‌ ((الف‌)) به‌ دستگاه‌ مناقصه‌ گزار تسليم ‌شود:

الف‌) ضمانتنامه‌ بانكي‌ به‌ نفع‌ كارفرما.

ب) اصل فيش واريز وجه نقد به شمارة شبا ۲۶۰۱۸۰۰۰۰۰۰۰۰۰۱۵۳۶۰۷۶۲۰۰IR نزد بانک تجارت بنام بنیاد مسکن انقلاب اسلامي استان قم

ج) فرم تاییدیه مطالبات، مورد تأیید امور مالی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قم

مدت‌ اعتبار تضمين‌ فوق‌ دو ماه‌ بوده و باید تا پایان ساعت اداری مورخ ۰۶/۰۶/۱۴۰۳ معتبر باشد و براي‌ دو ماه‌ ديگر نيز قابل‌تمديد باشد.

۷- نام و نشانی مناقصه گزار: قم، انتهاي بلوار امين، ابتداي بلوار غدير، کوچه شماره ۱۱، بنياد مسکن انقلاب اسلامي استان قم

 

تلفن هاي تماس: ۱۵-۳۲۸۵۶۶۱۲-۰۲۵ بنياد مسکن انقلاب اسلامي قم -معاونت مسکن شهری- امور قراردادها