۴۰۸۹ مزایده – شرکت پتروشیمی خارک – فروش اقلام مازاد و ضایعاتی

  آگهی مزایده عمومی موضوع: فروش اقلام مازاد و ضایعاتی (کاتالیست هاي مستعمل) شرکت پتروشیمی خارک (سهامی عام) در نظر دارد اقلام مازاد (كاتاليست هاي مستعمل) خود واقع در جزیره خارگ را به شرح جدول ذیل، از طریق مزایده عمومی و به بالاترین قیمت پیشنهادی به صورت یکجا به فروش برساند. فلذا از متقاضیانی که […]

 

آگهی مزایده عمومی

موضوع: فروش اقلام مازاد و ضایعاتی (کاتالیست هاي مستعمل)

شرکت پتروشیمی خارک (سهامی عام) در نظر دارد اقلام مازاد (كاتاليست هاي مستعمل) خود واقع در جزیره خارگ را به شرح جدول ذیل، از طریق مزایده عمومی و به بالاترین قیمت پیشنهادی به صورت یکجا به فروش برساند. فلذا از متقاضیانی که آمادگی شرکت در مزایده را داشته و دارای سوابق و تجربیات موثر می باشند، دعوت بعمل می آید بمنظور کسب اطلاعات بیشتر و دریافت اسناد مزایده از تاريخ درج آگهي به تارنماي اينترنتي شركت پتروشيمي خارك به نشاني www.khargpetrochemical.ir مراجعه نمايند.

مبلغ سپرده (تضمین) شرکت در مزایده: ۲٫۰۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ريال (دو ميليارد ريال) بصورت وجه نقد یا ضمانتنامه بانكي معتبر (مورد تایید پتروشیمی خارک) مطابق با فرآيند مندرج در اسناد مزايده.

آخرین مهلت دریافت اسناد مزایده: مورخ ۲۹/۰۳/۱۴۰۳

آخرین مهلت تحویل پیشنهادها: مورخ ۰۳/۰۴/۱۴۰۳

محل تحویل پیشنهاد:

تهران، دیباجی شمالی، خیابان دژم جو، پلاک ۴۰، شرکت پتروشیمی خارک، واحد حراست.

– استان بوشهر، جزيره خارگ، مجتمع شرکت پتروشیمی خارک، واحد حراست.

محل بازدید حضوری و تحويل موضوع مزايده: مجتمع پتروشيمي خارك واقع در استان بوشهر، جزيره خارك.

متقاضیان ميتوانند بمنظور هماهنگی جهت بازدید تا قبل از تاريخ تحويل پيشنهاد، همه روزه از ساعت ۰۷:۰۰ صبح الی ۱۲:۰۰ و از ساعت ۱۴:۰۰ الی ۱۸:۰۰ با شماره تلفن ۵-۳۳۸۲۲۰۹۰ -۰۷۷ داخلی ۴۱۱۱-۴۱۱۲ واحد عملیات کالا و انبارها تماس حاصل فرمایند. ضمنا به دليل وجود شرايط خاص جهت صدور مجوز ورود به جزيره خارك، هماهنگي قبلي از طريق شماره هاي مذكور ضروريست.

کیفیت تحویل موضوع مزایده: طبق اعلام مزايده گزار

نکته: بدیهی است که شرکت پتروشیمی خارک در رد یا قبول پیشنهادها مختار است.

ردیف نام کاتالیست موجودی (تقريبي) واحد
۱ Disulfurization Catalyst (Zno) ۱۶۲ تن
۲ مولکولارسیو ۱۳X ۳۵ تن
۳ اکسید نیکل ۶ تن
۴ اکسید مس ۵ تن
۵ سرامیک بال ۸/۳ اینچ ۶۱ تن
۶ آلومینا بال ۱ اینچ ۱۰ تن
۷ کربن فعال ۲ تن