۴۰۸۹ مزایده – شرکت پتروشیمی خارک – فروش اقلام مازاد

  آگهی مزایده‌عمومی موضوع: فروش اقلام مازاد (مستعمل، ضايعاتي، معيوب و اسقاطي) شرکت پتروشیمی خارک (سهامی عام) در نظر دارد اقلام مازاد (مستعمل، ضايعاتي، معيوب و اسقاطي) خود واقع در جزیره خارگ را به شرح جدول ذیل، از طریق مزایده‌عمومی و به بالاترین قیمت پیشنهادی به‌صورت یکجا به فروش برساند. فلذا از متقاضیانی که آمادگی […]

 

آگهی مزایده‌عمومی

موضوع: فروش اقلام مازاد (مستعمل، ضايعاتي، معيوب و اسقاطي)

شرکت پتروشیمی خارک (سهامی عام) در نظر دارد اقلام مازاد (مستعمل، ضايعاتي، معيوب و اسقاطي) خود واقع در جزیره خارگ را به شرح جدول ذیل، از طریق مزایده‌عمومی و به بالاترین قیمت پیشنهادی به‌صورت یکجا به فروش برساند. فلذا از متقاضیانی که آمادگی شرکت در مزایده را داشته و دارای سوابق و تجربیات مؤثر می‌باشند، دعوت به عمل می‌آید به‌منظور کسب اطلاعات بیشتر و دریافت اسناد مزایده از تاريخ درج آگهي به تارنماي اينترنتي شركت پتروشيمي خارك به نشاني www.khargpetrochemical.ir مراجعه نمايند.

مبلغ سپرده (تضمین) شرکت در مزایده: ۱۰٫۰۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ريال (ده ميليارد ريال) به‌صورت وجه نقد یا ضمانتنامه بانكي معتبر (مورد تایید پتروشیمی خارک) مطابق با فرآيند مندرج در اسناد مزايده.

آخرین مهلت دریافت اسناد مزایده: ۲۹/۰۳/۱۴۰۳

آخرین مهلت تحویل پیشنهادها: ۰۳/۰۴/۱۴۰۳

محل تحویل پیشنهاد:

تهران، دیباجی شمالی، خیابان دژم جو، پلاک ۴۰، شرکت پتروشیمی خارک، واحد حراست.

– استان بوشهر، جزيره خارگ، مجتمع شرکت پتروشیمی خارک، واحد حراست.

محل بازدید حضوری و تحويل موضوع مزايده: مجتمع پتروشيمي خارك واقع در استان بوشهر، جزيره خارك.

متقاضیان ميتوانند بمنظور هماهنگی جهت بازدید تا قبل از تاريخ تحويل پيشنهاد، همه روزه از ساعت ۰۷:۰۰ صبح الی ۱۲:۰۰ و از ساعت ۱۴:۰۰ الی ۱۸:۰۰ با شماره تلفن ۵-۳۳۸۲۲۰۹۰ -۰۷۷ داخلی ۴۱۱۱-۴۱۱۲ واحد عملیات کالا و انبارها تماس حاصل فرمایند. ضمنا به دليل وجود شرايط خاص جهت صدور مجوز ورود به جزيره خارك، هماهنگي قبلي از طريق شماره هاي مذكور ضروريست.

کیفیت تحویل موضوع مزایده: طبق اعلام مزايده گزار

نکته: بدیهی است که شرکت پتروشیمی خارک در رد یا قبول پیشنهادها مختار است.

ردیف نام موجودی (تقريبي) واحد
۱ آهن آلات ضايعاتي مستعمل ۱۱۰۰ تن
۲ قطعات كابل مستعمل ۵۰ تن
۳ كندانسور كولر ۵۰ عدد
۴ كمپرسور كولر ۵۰ عدد
۵ ورق مستعمل ۵ تن
۶ بشكه فلزي ۲۸۰۰ عدد
۷ بشكه پلاستيكي ۶۰۰ عدد