مدیرعامل بانک صادرات به پرسش‌های هموطنان پاسخ داد

با حضور در صدای سپهر مدیرعامل بانک صادرات به پرسش‌های هموطنان پاسخ داد مدیرعامل بانک صادرات ایران با حضور در صدای سپهر به پرسش‌های هموطنان و مشتریان در خصوص مسایل بانکی پاسخ داد. به گزارش مناقصه‌مزایده، سیاوش زراعتی با حضور در مرکز صدای سپهر که با کد ٠٩٦٠٢ از سراسر کشور قابل دسترس است، به […]

با حضور در صدای سپهر

مدیرعامل بانک صادرات به پرسش‌های هموطنان پاسخ داد

مدیرعامل بانک صادرات ایران با حضور در صدای سپهر به پرسش‌های هموطنان و مشتریان در خصوص مسایل بانکی پاسخ داد.

به گزارش مناقصه‌مزایده، سیاوش زراعتی با حضور در مرکز صدای سپهر که با کد ٠٩٦٠٢ از سراسر کشور قابل دسترس است، به صورت مستقیم پاسخگوی پرسش‌های هموطنان گرامی بود.

 مدیرعامل بانک صادرات ایران از بدو انتصاب ضمن تأکید بر عملیاتی شدن شعار محوری مشتری مداری، ایجاد ساختار منعطف برای تبیین خدمات و رویکردهای جدید این بانک مردمی و فراهم کردن بستر مناسب برای استفاده از دیدگاه‌های مشتریان را در دستور کار قرارداده است.

شایان توجه است: این بانک به منظور برقراری رابطه تعاملی با ذی‌نفعان و تکریم شأن و مقام آنها، از سال ٨٨ نسبت به راه‌اندازی حوزه صدای سپهر اقدام کرد که در این مرکز کارشناسان بانک صادرات به صورت شبانه روزی پاسخگوی پرسش‌های مردم هستند. و به‌طور متوسط روزانه پاسخگویی حدود ٣ هزار تماس مردمی می‌باشند. همچنین مشتریان می‌توانند ضمن تماس با ٠٩٦٠٢ از خدمات متنوعی نظیر، تلفن بانک، پرداخت قبوض، اطلاعات شعب و … برخوردار شوند.

 

گفتنی است، این بانک به منظور افزایش میزان رضایت‌مندی مشتریان مطابق برنامه از پیش اعلام شده در دوران مدیرعامل جدید بنا به سیاست ابلاغی وی تا پایان سال مدیران ارشد و میانی بانک با حضور در حوزه صدای سپهر پاسخگوی سؤالات مردم خواهند بود.