شهروندان جهت نصب آسانسور به واحدهای دارای جواز کسب مراجعه کنند

رییس اتحادیه صنف تأسیسات مکانیک ساختمان شهروندان جهت نصب آسانسور به واحدهای دارای جواز کسب مراجعه کنند روستا آزاد‌ رییس اتحادیه صنف تأسیسات مکانیک ساختمان گفت: جهت نصب آسانسور به واحدهای دارای جواز کسب مراجعه کنید. به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از اتاق اصناف استان البرز بهروز روستا آزاد اظهار کرد: متأسفانه با توجه به […]

رییس اتحادیه صنف تأسیسات مکانیک ساختمان

شهروندان جهت نصب آسانسور به واحدهای دارای جواز کسب مراجعه کنند

روستا آزاد‌ رییس اتحادیه صنف تأسیسات مکانیک ساختمان گفت: جهت نصب آسانسور به واحدهای دارای جواز کسب مراجعه کنید.

به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از اتاق اصناف استان البرز بهروز روستا آزاد اظهار کرد: متأسفانه با توجه به حوادث پیش آمده اخیر درمورد آسانسورهای نصب شده در سطح شهرستان و بررسی میدانی به عمل آمده در این جریان مشخص شده است که این قبیل خدمات اکثر‌اً توسط افراد یا پیمانکارانی انجام می‌پذیرد که فاقد مجوز قانونی از اتحادیه مربوطه می‌باشند.

وی افزود: چون امکان جریان نظارتی قانونمند از طرف نهاد رسمی مدیریت این واحد صنفی وجود ندارد لذا وقوع چنین حوادثی غیرقابل اجتناب می‌باشد.

 

روستا آزاد ادامه‌ داد: با توجه به موارد فوق شهروندان و مراکز خصوصی یا دولتی قبل از هرگونه تصمیم جهت عقد قرارداد از اتحادیه ذی‌ربط (‌اتحادیه تأسیسات مکانیک ساختمان‌) استعلام و نسبت به احراز صلاحیت پیمانکار اطمینان حاصل کنید.